Inlägg från: Gumlan |Visa alla inlägg
  • Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

haha, tänk om jag hade stått där utanför & väntat & så had dom inte ropat upp miog för att jag inte anmält mig

Lycka till Magdalena!!!! let us know!!!!!!

• Gumlan

hehe, önskar att jag kune komma tillbaka & sägsa det samma men det kommer jag inte kunna!!!! *suck*

• Gumlan

Bettan fick 5 fel på besiktningen vet inte vad vi ska gra... har inte råd att laga, men klarar ju oss inte utan bil ju!!!!! dumma!

• Gumlan

men jag kom på det! Vi kan ju byta bil jewelgirl??? snälla då!!

• Gumlan

en opel vectra, vit så va säger du? min är från 91! Antar att din är ganska ny?

• Gumlan

haha, nä de gr det inte... men du kan få bilbarnstolen på köpet? förutom felen är den ju i bra skick

• Gumlan

hasha, jaaaaaaa, vi måste snabba oss *springer ut*

• Gumlan

va bra att bebbsen mådde bra!!!

• Gumlan

Jag tar gärna hihi,. Emil äter allt i gröt & välling väg, hihi. Men när blir det fika då????? I helgen??

• Gumlan

Många vil ju fika, så jag tycker att vi ska försöka bestämma något nu som passar :) helgen? För det är väl en hel del som börjat jobba? Lördag söndag? säg nått

• Gumlan

Så vilka röstar för Torsdag fika?

• Gumlan

ok Torsdag efter kl 14.00

Maria
    Catarina

fler? jag organiserar lite här så ingen missar, hihi

• Gumlan

Ja Jenny (Sharisse) ska med också Trist du inte kan komma Magdis & VÄLKOMMEN Sofia! ska du med på fika på Torsdag efter 14?

hittils blir det då
    Catarina
    Maria
    Ulle
    Jenny

• Gumlan

men 14. 30 då, eller blir det stressigt för dig Catarina? säg en tid du annars :)

• Gumlan

vi tar väl där vi var sist? regnbågen eller va de hette? :)

• Gumlan

Jaaaa, weines är svindyrt! & dit har vi gått hela tiden, haha. Regnbågen är ju mycket bättre Det är så stort med så det finns nog platser :)

• Gumlan

Viktoria gör det för vi blir nog en del. 6 - 7 blir vi nog iallafall

• Gumlan

Hejsan & tack för ett trevligt fika!!!!! Var tvungen att lägga in bilderna så fort ja kom hem, Emil däckade i bilen & sover än! lilla plutten om nån vill ha bilder kan ja skicka via msn!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!