Halmstad tråd!!!!!
haha, nä dte är knappt att man vant sig. jag pratar fortfarande med vanlig ljudnivå när jag & anders är i varsin ände av lägenheten, haha, han hör ju ingenting!!
men det är sååååå härligt!!
haha, nä dte är knappt att man vant sig. jag pratar fortfarande med vanlig ljudnivå när jag & anders är i varsin ände av lägenheten, haha, han hör ju ingenting!!
men det är sååååå härligt!!
trist Maria
du får krya på dig!!!!!
haha, jo det blir ju lätt det Jenny
man får låta bli att ta med sig plånboken helt enkelt?
fast usch, i detta vädret är väl inget kul
nopp ingen fika
får väl ta i veckan om nån är sugen?
va glad att inte tänderna har kommit och njut av tystnaden och sömnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *suckar högt*
Jag trodde att han hade en? Emil har 2 där nere nu och 4 påväg där uppe, ska vi byta???? inte en hel natts sömn här inte och massa gnäll på dagarna :( och stackars tuttarna!!!!!
tror att dom kommer bryta igenom närmsta dagaran nu, iallafall dom 2 längst fram... HOPPAS dom bryter igenom så det blir lugnt sen!
usch, jag har sån mensverk... men ingen mens
hur länge kan man ha mensverk innan mensen kommer??
Var får man tag i det då Viktoria?? Jag ger han alverdon på kvällen annars sover han inte, men vill itne hålla på att ge det på dagen med
*SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖRVEEEEEEEL*
Nu e jag också puuuuk!!
nästan alla e puka nu ju... ajajaj har ont i nästan av allt snorande! hur är det med er andra?? & ja som skulle dra ut en tand & grejer imorgon... nu måste ja ju vänta med det!
"en puuuklig maria gick på eeeen liiiten liten tråååd, & så började det att regna och maria klättrade upp igen
"
hej svejs... en puukling tittar in en sväng...
ulle - jag ser dig iallafall
man blir lite lessen när ingen ser vad man skriver.... jag skrev för ett tag sedan att jag fått remiss för Emils eksem, men iiingen kommenterade det *tycker synd om mig själv*
idag är jag fortfarande puuuk... fast inte som igårkväll, visste knappt vad jag hette då juuuu.. & stackars plutte e sjuk med
Jenny . innan var den nere på 37 grader, men nu är den uppe på 37.9 så den är väl påväg upp såhär frammåt kvällen
vill bli frisk!! känns så hopplöst när man har massa saker man måste göra och man bara inte orkar!!
hihi, ok då
du är förlåten för denna gång magdis
Någon här som låtit hfab tapetsera om? Vad har dte kostat??