Inlägg från: Gumlan |Visa alla inlägg
  • Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

tummhållning behövs igen!!!!!!!!!!!!! Det är en man som bor i en 3a här i området som vill byta till en 2a, Han ska kolla på denna imorgon, HOPPAS han tycker om den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Behöver alla tummmar som existerar nu!!

• Gumlan

Men hur gör ni när ni ska börja med sånt? börjar ni bara med jätte lite åt gången då? Ja fattar inte dte där med smakisar, enligt rekommendationer borde ju itne barnen kunna äta vad dom vill förrens dom kommer upp i tonnåren om man ska hålla på att ge smakisar av ALLT i typ 2 veckor per sak!! När kan man börja ge vad som helst utan att dom ska testa med smakisar bara?

• Gumlan

hihi, Emil hade också gått upp nästan 2 kg när han var 6 veckor. från 3465 till 5285 han gick upp jätte mycket i början, men dte lugnade ner sig med tiden. Man såg knappt nått på längden på honom heller hihi.

Nu har gubben varit & tittat, men han verkade inte så intresserad Men han skulle höra av sig.

• Gumlan

Ja usch, man blir sååå ledsen ju vet ni anledningen till att han inte var så intresserad då? han tyckte den var för liten!!! han en ensam man!! Tänk då att vi bor 2 vuxna, ett barn & 3 katter här nu

Emil är också helt vild han rullar iväg såfort vi lägger ner han. hihi, så det är ju ingen mening att ha filt på golvet!

• Gumlan

jaaaa klart man får! Bara man bor i närheten

• Gumlan

Igår gav ja Emil välling vid 9, men han somnade inte förrens 11. När jag la mig vid 12 var han lite gnällig så ja ammade han lite grann & han somnade om. 08.15 vaknade jag & hade sprängande ont i tuttarna låg kvar i sängen till 09.20, då började han gny lite så ja tänkte att han ville äta, men inte då. Bytte blöja & klädde på honom, så vid 9 passade det att äta! AJ mina tuttar fast åååh va härligt att han sov hela natten!! Är förmodligen bara tillfälligt... kan era göra så ibland bara?

• Gumlan

hihi, skönt att dom läkt nu iallafall FruH hoppas dte ordnar sig med det andra också! Tar han bröstmjölk ur flaska? ska in & spana om du lagt in nya bilder

Vi var på maxi innan och precis när vi var klara så märkte vi att Emils sock/sko (som vi fick av Magdis) var borta, jag sprang runt affären 500 gånger ungefär men utan resultat! Så sorgset började vi lasta upp varorna, då ställer sig en tant bakom & tittar & säger "men oj, är det ni som har tappat skon, den ligger där borta i hörnet & så pekar hon, kutar dit, då har någon lagt den högt upp på en hylla med choklad hmm.... inte konstigt vi inte hittade den! Men förmodligen tänker folk att oj har någon tappat denna, jag lägger upp dne här så den syns... men dte är ju itne så smart för man tittar ju bara på golvet när man letar :D

OJ va ointressant !!!! haha, jaja ha de bra flickor!!!!!!!!!

• Gumlan

hihi, en gång Halmstad bo alltid Halmstad bo

Min första tanke för står lull, är står vingligt lulligt... Fast jag har ingen aning!

• Gumlan

hmm... när man ska byta ett mål mjölk mot nått annat, kan man välja vilket som? och när anpassar sig tuttarna? Jag har bytt kvällsmålet mot välling, men det funkar inte så bra, för jag vaknar på natten med sprängfulla tuttar Går det itne göra så? Måste man mata med ungefär jämna timmar eller?

haha, vi har ju satt ut massa annonser om lägehnetsbyten... idag ringde en gubbe & sa att han inte ville byta med oss, för våran var för liten, men vi fick gärna komma hem till honom och titta på hans lägenhet ändå, haha, varför gör folk så? Måste väl vara väldigt ensama människor som gör så?

• Gumlan

Vad är plastad frottè? *generad* ska man ha det? varför?

Magdis - ok, får väl göra det då... fast han står ju sig så länge på välling han vill inte gärna äta ett helt mål med mat, äter ett halvt typ, sen vill han snutta

Catarina - nädu Ja har ingen aning! Låt det va några dagar så kanske hon blir sugen igen?

LillaFruH - åååh jag blir så imponerad av ditt engagemang Många skiter ju bara i det om det inte funkar bra direkt!!! Håller tummarna för att dte ska funka bra för dig så du slipper krongla!!!!!

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!