Halmstad tråd!!!!!
åååh grattis igen LillaFruH!! och kämpa på med amningen, duktig du är!! En del ger ju upp direkt om det inte funkar!! *stolt över dig*
ha det super bra!! och krama lillen
åååh grattis igen LillaFruH!! och kämpa på med amningen, duktig du är!! En del ger ju upp direkt om det inte funkar!! *stolt över dig*
ha det super bra!! och krama lillen
ingen som vet nåt om jebe?
åååh tack! Va lättad jag blev
Varit orolig för henne ju! ska kolla webbisarna!
Har du ingen amningsnapp? hjälpte mig att läka brösten och be om en salva på bvc som heter lansinoh. Sedan när dom är läkta så se till att han ligger rakt på tutten om du förstår hur jag menar? Jag har märkt att på mig blir det sår om han ligger minsta lilla snett.
Lycka till
Victoria - beklagar
verkligen jobbbigt! Jag tycker det är jätte jobbig och ändå känner jag ingen försvunnen. Hoppas dom hittas!!
Magdis - va kul!!!
åååh man blir ju så glad när det händer grejer
Gislaveds resan har sabbat hela Emils dygnsrytm och alla rutiner
tror ni dom kan komma tillbaka snart igen?? innan somnade han 9, nu somnar han runt tolv
sen en fråga... ni som har bebisar som är lika gamla som Emil & ni som mins hur det var när era var det! Hur ofta bajsar era?
Emil bajsade alltis varje dag innan, men 2 sista gångerna har dte gått 4 & 3 dagar mellan. har tänkt att dte är magen som knasar, men det kanske det inte är?
tomt tycker jag allt det är i tråden, va sysslar ni med flickor??
hohooooohohoooohohooooo *ekar*
Var e alla?
Jag har pratat med hfab nu, med en trevlig för en gångs skull
HON SA ATT HON SKULLE FÖRSÖKA HJÄLPA OSS, hoppas HON MENAR DTE OCKSÅ oj caps lock.... kärringen vi pratat med innan som sagt att hon skrivit upp en extra notis att vi verkligen är i behov hon ljög bara, det stog inget där!!! blääää......
Vi sa till om Ullrikas lägenhet, dom skulle kolla om dte behövdes göras något åt lägenheten, haha "kolla om dte behövdes" tror dom att dom har klagat på mögel i typ ett år för att dte inte är något mögel där?? men vi hoppas ju på att vi kanske kan ta den sen då om den renoveras!!!
Har försökt allt med rutinerna nu känns det som, men han vägrar sova!! Idag har han sovit en halvtimme på hela dagen!! Men är ändå vaken än
knasbebis!!!
Johanna & Magdalena - tycker synd om er som behöver jobba :( fast på ett sätt är det skönt med va? Att komma ifrån lite och göra något annat.
Catarina - Emil sitter si sådär, tippar gärna över så jag vågar inte sätta honom utan att va beredd. däremot rullar han runt här i en väldans fart
och ålar sig frammåt lite gran. Han kan vinka med, hihi, Anders som har lärt han! Vad har han mer gjort för framsteg.. vet inte vad jag sagt innan? :D Mamma säger han ju, men dte har jag väl sagt? Skrattar jätte ofta och "pratar" mycket! Sätter sig upp sjlv i sittern & så hjälper han till när man ska klä på han, fast det har han gjort ganska länge, det är ganska ovanligt va? Han gillar att byta kläder med, hihi.
Magdis - ok
Inte ofta man hör om barn som gör det. men det är härligt! Går fort och smidigt! hihi,måste varit en kul syn med Totte & makaronerna! Äter han helt vanlig mat nu? Men hur tuggar han utan tänder?
Ulrika - hihi, inte bara Emil som välter frammåt då
han ser så rolig ut ibland... Var det 6 månaders kontrollen ni var på? Vi ska på den nästa vecka. När är Hannes född? Fick för mig han föddes efter Emil? Men ja e ju ganska förvirrad
Sara - oj vilken superbebis!! Emil försöker frustrerat kräla sig frammåt och blir skitförbannad & gallskriker & svettas & pustar, hihi, han kommer en bit ibland iallafall
fast mest tar han sig fram åt sodan, hihi