Inlägg från: Gumlan |Visa alla inlägg
  • Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Magdis - ja det måste va lyxtapeter för så dyrt har jag inte för mig att jag hört att dte kan vara (väldigt skum mening det där)

Viktoria - vi är sjuka båda 2 nu Emil gnäller mest och vill bli buren och jag är helt trött och orkar itne!! Tur att sambon jobbar helg!!! hinner nog friskna till tills dess FÖRHOPPNINGSVIS!

Ulrika - jaaa vi trivs jätte bra det är samma planlösning som ni hade va? fast tapeterna är gräsliga och golvet! Hade ni också upphöjningar i golvet? Han sa att alla lägenheter här har det därför kan dom inte rätta till det, *suck* det förstör ju mattan!! Läkaren skulle skicka tid denna veckan, men det har inte kommit än, lovar att informera när den gör det Hur är det med din lilla plutt och hur trvs ni?? Börjar ni få iordning än? Det gör vi knappt, känns som om man aldrig kommer att bli det

Ulle - ååh va fin han är!! riktig goding! och tack för krya på dig önskningarna!! hihi.

Jenny - ja det närmar ju sig nu *spännande*

• Gumlan

välkommen till tråden ella

• Gumlan

*trst kramar Ulrika*

Nu är vi friskare här *jiiippiiiii* hihi och så har vi fixat en bokhylla med & så har Emil pajjat mitt ö på tangentbordet så man måste trycka jätte hårt fr att det ska bli något!!!!!

ha en trevlig helg alla!!

• Gumlan

moimukulatt - & det blir aldrig klart heller

• Gumlan

tänkte förbereda mig lite här.....

Fika nästa vecka? eller nästa helg?

Kom med föörslag, vore kul om vi kunde bli några st! Tycker att vi tar regnbågen eller vad det hette, där vi var sist?

• Gumlan

välkommen pyrets!!!!

hmm... vart ligger bilbesiktningen?? inte kul... ska fixa det imorgon, kommer ju inte gå igenom! Om jag verhuvudtaget hittar dit...

• Gumlan

usch inte kul att besikta när ska du va där jewel? Frsta gången jag gr det med, fattar ju itne nått!!

ja då blir väl smidigast om du förklarar från stan Jenny?

• Gumlan

hur gör man då?? går man bara in och säger, hej hej, jag heter bla bla, här är min bil??

blir ju kul, ska dra ut en tand precis innan hur lång tid tar det??? & vad gör dom?????? *nervös*

• Gumlan

kaffe??? finns det inte valium??????? vad hjälper kaffe liksom?

mEN HUR VET JAG NÄR DTE ÄR MIN TUR? & HUR VET JAG VART JAG SKA KÖRA IN?? oj caps lock!!! jaha, mitt reg nr visas på några display? var?? kr dom iväg sen eller? eller kollar dom bilen stillastående? stackars bettan, hon är ganska kraslig!! ska va där vid 13.40 & hos tandläkaren 10.40 faktiskt jätte synd om mig!!!

• Gumlan

hihi, ok. mitt avgassystem är av kanske inte så jätte bra! haha. tror du din går igenom?

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!