Inlägg från: Gumlan |Visa alla inlägg
  • Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Magdalena - ja usch, folk beter sig som om dom är dom enda som är ute....

jewel - nää lunch kan du inte varit på för kl var halv 4 (antar att man inte har lunch då?) Jag gick in och kollade kassorna & såg hur mycket folk det var så vi gick igen.. såg ingen tomte :( Var ja helt blind??

Ulle - när ska du ha??

• Gumlan

nej Ja som tänkte att du är nog där till 16! så dumt... får väl hoppas på bättre lycka nästa år

• Gumlan

Välkommer ängeln!! & grattis till bebisen i magen!!

• Gumlan

Måndag eller Tisdag passar mig prima vi åker med den 23dje, eller redan den 22a, vet inte bestämt än.

hmm... ingen som har en resesäng att låna över jul och nyår?

• Gumlan

Jag har varit på vift hela dagen men nu är jag här!

Mig passar Måndag eller tisdag, fast inte från 17 & efter imorgon för då ska jag tvätta. Hur är det med barnvagnar på regnbågen då? Jag tycker vi kan ta det hos dig om du vill

• Gumlan

efter 12 (sooova) och innan 17 imorgon. eller Tisdag när som... Emma (minke) kunde nog också när som dom dagarna så säg du nått! Är det inga fler som kommer?? Magdalena jobbar ju eller?

• Gumlan

men går det inte imorgon vid 13? hade passat mig jätte bra!

• Gumlan

Kladdkaka är ju skitgott men du bestämmer Catarina, mig kvittar det! Men vi säger vid 13 iallafall då?

• Gumlan

Men då tar vi det hos dig tycker vi slipper man trängas med massa folk också!

• Gumlan

Jag gissar nog på dagarna efter jul. 27de 28de? Fast ja håller ju tummarna för att den ska komma NU!!

Emil är 6 månader den 3dje Januari, OJ va tiden går fort!! hihi

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!