BIM v. 7
Maglan: Det är klart att jag hoppas på en bebbe för oss alla
Men vill ju inte hoppas för mycket, vilket dock är lite försent... jag måste försöka lära mig att tänka på nåt annat till BIM...
Maglan: Det är klart att jag hoppas på en bebbe för oss alla
Men vill ju inte hoppas för mycket, vilket dock är lite försent... jag måste försöka lära mig att tänka på nåt annat till BIM...
Masqiro: Jo det är nog så, men har ju hört historier om BM som tyckt att folk har varit konstiga eller fjantiga typ... hoppas inte min BM är så också...
Varje gång jag står i duschen, kommer jag på mig själv att fantisera. Med tanke på att jag älskar att ta långa duschar, och kan duscha två gånger per dag ibland, så blir det mycket "tänk om" tänkande
Som tjej är man expert på att analysera minsta lilla grej och förstora det något helt enormt... ibland skulle man vara kille alltså...
Om det var killen som skulle bli med barn så skulle han för det första skita i äl och ha sex dygnet runt bara för att det är så kul, sen skulle han helt glömma bort syftet med sexet och inse i fjärde månaden att det är en bebbe på väg
Apropå att börja tänka på det. Idag på skolan ritade läraren upp en modell på tavlan. Det var fyra olika ord som kopplades till ett annat inringat ord, med pilar. Det första jag tänkte på nör jag såg modellen var ett ägg med fyra spermier som tävlade om att komma in
Masqito: god natt god natt
Vi hörs snart igen!
Maglan: inte jag heller... men kanske vore bra att göra ngt annat ett tag, här sitter man ju bara och blir galen
Hej då alla, jag hoppas vi hörs nåt imorgon! Vill hemskt gärna veta hur det går för er med allt!
God morgon allihopa!
Fortfarande samma molvärk för min del...*hopppas*. Första gången i mitt liv som jag hoppas att jag ska få fortsätta uppleva smärta
Stil07, det skulle faktiskt vara helt underbart om man fick lust att kräkas lite... vilket himla symptom...