BIM v. 7
Masqito: det låter väl troligt att du hade din äl då du säger, när kom molvärken?
Masqito: det låter väl troligt att du hade din äl då du säger, när kom molvärken?
Masqito: Ja, alltså började molvärken i samband med äl för dig och fortsatt tills nu? Och ja vi är tre som upplever samma sak
Masqito: exakt samma för mig. Molvärken intensifierades idag... lustigt att din gjorde det igår, med tanke på att jag misstänker att min äl låg en dag senare än din....
jag tycker att det börjar kännas olidligt... har väldigt ont runt vänster äggstock nu, och vill inte ha det så här i nästan två veckor till... jaja man ska ju inte klaga om det beror på att en liten håller på att flytta in!
Också hatar jag mig själv för vad jag nyss gjorde. Mina fingrar började fingra på datorn och vips var jag inne på Blocket och kikade på barnvagnar... herregud.... jag är inte byggd för sånt här
Masqito: ja jag funderade ett tag på om jag skulle ringa nån imorgon och fråga... man vill ju veta liksom, om det är normalt att det kan bli så efter äl om det kan tyda på något annat, eller om det är nåt fel på mig...
Masqito: Jo jag vet, men snacka om att göra det värre för sig själv.. visst var det du som var skenis förra månaden? Efter att ha läst symptomen som ändå resulterade i mens... alltså jag tror inte att mitt psyke pallar nåt sånt. Om jag får för mig ngt är det så sjukt svårt att sluta tänka på det. Varför tror du t.ex. jag gifte mig på tok för snabbt och tidigt för?
(inte för att jag ångrar mig, inte alls, men bara för att visa hur jag funkar...)
Masqito: ja alltså så här ont brukar jag ha första dagen på min mens, och då brukar jag försöka vara stilla och ta det lugnt. Det är ju inte direkt nån gall attack eller så, men det känns helt klart... som att jag fått ett slag där eller nåt...
Maglan: Jag delar din frustration, tro mig... ska nog ta och ringa min BM som har gett mig p-piller och så... bara rädd för att skämma ut mig lite, så får se...
Masqito: Jo visst känns det som att mensen ska komma. Idag lyckades jag faktiskt glömma bort att jag nyss haft äl. Känslan av att mensen var nära var så tydlig, att jag tänkte, hoppsan nu kommer den nog närsomhelst...