• Sofis

BIM v. 7

Misan1: Jag hade ÄL 1-2 dagar innan jag hade ÄL denna gång, så det är nog ÄL som är på G för dig!

Minny: Sätt igång och mys

• Sofis

Bluna: Lycka till med ÄL-letandet Och jo, jag vet vad det innebär att vänta på BIM. Det har bara gått typ 5 dar för mig nu, så har fortfarande lååång tid kvar. Dessutom börjar kroppen jäklas med mig redan, kommer bli en lång väntan

• Sofis

Bluna: Jo jag förstår vad du menar, jag hoppas också att den inte kommer för dig, och inte för mig heller för den delen

• Sofis

Masqito: det enda jag vet är att man kan uppleva sån här värk i och med att ägget fäster, vilket bör vara nu... En ÄL-relaterad värk borde ju försvinna i och med att Äl försvinner tycker man ju. Eller??

• Sofis

Masqito: Jag tror att ägget fäster någon gång mellan typ 3-5 dagar efter befruktningen... Är inte bombis dock..

• Sofis

Masqito: Jag såg någonstans att det vanligaste var 5-7 dagar nu, men det verkar vara väldigt individuellt... en del har ju dessutom testat positivt 8 dagar efter så...

• Sofis

Masqito: det är ju samma antal dagar för mig ungefär, väldigt udda att vi båda upplever samma sak, och att ingen av oss upplevt det förut...

• Sofis

Masqito: Ja det gör jag med.. men jag kan ju inte hjälpa att börja tänka en massa ju, dumma mig Kommer bli så himla besviken om detta visar sig vara några dumma eftervärkar efter ÄL eller nåt sånt... jaja, time will tell...

• Sofis

Masqito: Jag hade stegring i söndags, vilket innebär att jag hade ÄL i måndags eller tisdags...

• Sofis

Maglan: Jag har aldrig hört talas om något sånt, var bara något jag kom på nu... och tro mig jag har läst myyyycket om det här med gravven...

Svar på tråden BIM v. 7