• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Paw Print

Ska nog ta och sätta mig ner när sambon kommit hem och verkligen gå igenom vår ekonomi. Försöker redan spara in på en hel del, klipper tex hela familjen själv och bakar eget bröd. Dock finns det nog fortfarande en del som vi kan spara in på... Hittade iaf en väldigt bra sida www.hemmaforäldrar.se

Blir nog så att jag säger upp mig, för jag tror inte att det kommer att kännas bättre än vad det gör nu. Enda resultatet som blivit är att jag mår uruselt och inte vill gå dit, och då riskerar jag ju ändå att få sparken...

• hyacinth

Det måste vara bättre att säga upp sig själv än att bli uppsagd. Då kan man ju sköta det snyggt och få ett bra avslut. Man bör ju ändå tänka på att ha goda referenser om man skulle vilja börja jobba igen nån gång i framtiden.

• Stil07

Hej på er!

Jag tror att vi missade ÄL den här gången......
    igår sprang jag vid 17 tiden och köpte Äl tester iallafall fast vi sagt att vi skulle köra "AU NATURELLE" den här gången......jag kunde inte hålla mig, min man vet inget....testade med en gång och det visade ett svagt streck precis som det brukar göra innan ÄL.

Jag är idag på dag 15 men idag så visade testet svagare än igår så troligen är ÄL på väg att sluta.

Dessutom tyckte jag att jag kände ett hugg för två dagar sedan på ena sidan så....med andra ord så är det nog kört den här månaden och då blir man så besviken.....

Kan tillägga att jag haft ÄL 17 dagar efter mensen de tre senaste månaderna så därav att jag inte testat innan.
    Skulle även som sagt inte ens testa med stickor heller så det här är en panikgrej.

Vad tror Ni...något gott råd annat än att "Lycka till nästa månad"

PANIK i bebislägret!!

• Siili

Det kan visa svaga streck på stickorna när som helst i månaden (jag har ofta streck), så hoppet är inte ute än för er. Sedan kan ju spermierna leva några dagar också inne i livmodern så har du tur kanske det låg några där och väntade även om äl kom tidigare.

• Yrrepyrr

Är det någon som vet om Te har samma effekt som kaffe?
    Att det blir svårare att bli gravid menar jag ;)

• hyacinth

Jag fick ett jättesvagt streck på mitt ÄL-prov imorse men jag hoppas inte jag missat ÄL. Återkommer med hur testet ser ut imorgon. Fortsätt testa, det är inte säkert att du missat den.

• Lärarn

Jag tror lite vad jag vill om det, men det är väl överdrivna mängder koffein, och te innehåller inte koffein...

• Paw Print

Yrrepyrr, Te är snällare än kaffe, men självklart ska du inte dricka för mycket te heller. Grönt te är bäst, därefter rött, och sist svart.

• Siili

Jag tror att gränsen för hur kroppen kan påverkas av koffein går vid 3 koppar kaffe om dagen. Jag vet inte hur mycket koffein det motsvarar, men man borde ju då kunna dricka ett högre antal koppar te innan gränsen uppnås iaf.

• Yrrepyrr

Okej..när man går hemma hela dagarna är det lätt hänt att man..klunkar..
    Dricker mycket örte dock mellan varven.
    Tack för infot!

Svar på tråden BIM v. 7