• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Siili

Jag har förresten en fråga om äl-tester. Jag har inte testat på några månader nu så jag minns inte och har tappat bort instruktionspappret... Måste man hålla sig i ca 3 timmar och inte dricka så mycket innan man testar eller gäller det bara vid grav.test?

• Yrrepyrr

Clearblue säger att man ska ha hållit sig 4 timmar men kan testa närsomhelst på dygnen!

• hyacinth

Detsamma gäller Apotekets äl-stickor. Hålla sig i minst 4 timmar innan och inte för mycket att dricka. Annars kan man testa när man vill men helst på samma tid varje dag.

• Rikku

tjenare ÄL tjejer jag tror at jag håller på få min ÄL idag eller i morn så det är tidigare än väntat brukar få runt dag 19 20 men nu blir det nog exact dag 14
    fick en väldigt svag streck i morse ska se i morn om det är ÄL synd bara att mannen jobbar natt så vi hinner inte ses förutom en snabbis på morgonen så det får bli då i såfall
    hehe inte fel och börja dagen på det sättet :)
    om jag har ÄL i morn så får jag nig ändra min BIM oxå men jag återkommer om det
    lycka till

• Masqito

Jag testade med ÄL sticka i måndags och fick då två streck varav ett var ganska svagt streck, testade idag och det var bara kontrollstrecket som syntes..spelar det någon roll eller har jag missat ÄL innan den skulle kommit ??

• Rikku

Masqito när hade du mensen ?? vilken dag är du inne på

• Tinkerbelle

Men ska ni redan ha ÄL????
    Tyckte bara att det verkade lite tidigt för det än... Sitter ju själv här och hoppas den blir sen eller att den brukar vara sen! Har ju inte 100% koll på när min brukar vara....
    Tror våra ÄL-dagar i v.7 börjar rulla in nu mot veckoslutet!!!!

Precious Alva - jag personligen tycker att det låter som en bra lösning! Ni kommer garanterat att må bättre av det allihop! Sen kan det ju finnas små saker du kan göra för att bidra till hemekonomin. Dolda talanger som är dags att plocka fram nu? Catering kanske? Eller något annat du är bra på. Lycka till! Önskar jag kunde hjälpa dig.

• Rikku

jag hade mens 12/1 och fick ett svag streck i morse så jag tror det är ÄL på G för jag har haft sånna värk i mamma magen
    så jag får nog i så fall flytta över sen till V6 BIM listan

Svar på tråden BIM v. 7