• Sofis

BIM v. 7

Lägger in BIM listan igen... någon mer som vill vara med?

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e) (9)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, (7)

15/2: Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(4)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74 (4)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 40

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 39

Statistik: 0,2 * 39 = 7,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Sofis

cattis82... ja skojar du?! Jag har prakiskt taget bott inne på FL den senaste veckan. Om jag fortsätter så här kommer mina studier bli gyrmt lidande. Idag t.ex. har jag ett superseriöst och svårt seminarium. Jag borde egentligen läsa som en tok nu och förbereda mig... men icke! Sitter här istället, och tänker att "äh, det värsta som kan hända är att läraren ber mig komplettera med nåt skriftligt"... inte bra! Det är därför väldigt viktigt för mitt framtida yrkesliv att jag plussar om två veckor

• Sofis

Applemum, beräknad inte mens... om du för musen över alla fetmarkerade ord, får du en liten förklaring!

• Sofis

Hyacinth, trevligt med danslektioner (vad är det för dans?)! Om du dansar på riktigt bra så kanske du kan få lite träningsverk som du kan omvandla till gravsymptom

• Sofis

hehe i BIM tider räknas ALLA symptom som gravsymptom

• Sofis

Yrrepyrr: åh vad tråkigt Jag lider med dig... det är alltid hemskt när man måste göra så. Jag har aldrig varit med om att behöva ta bort en hund, men för två år sedan hade jag en hamster somj ag tyckte hemskt mycket om. När han började bli två år, blev han gammal och sjuk och jag bestämde mig för att göra slut på hans lidande. Så jag fick ta honom till veterinären, och det var faktiskt jättejobbigt att säga hej då, även fast det bara var en liten hamster. Så jag förstår att du måste må hemskt dåligt över det här, men förhoppningsvis är det en lättnad att veta att han slipper lida efter imorgon...

• Sofis

Hihi, jag läste precis att efter 8 dagar efter befruktningen, börjar kroppen producera hCG som ju testas med gravtestet... så i teorin ska man kunna börja testa snart

• Sofis

Nej usch nu måste jag åka iväg på mitt seminarium =( ha det gott alla

• Sofis

Hej alla! Idag är en lustig dag, apropå skenis... jag har samma symptom som min första mens-dag: molvärk (kvar sen ÄL, vill inte släppa), känslan av att det när som helst "rinner till" och ett enormt sötsug (satt på seminariet och tänkte: snickers, choklad, sött, snälla var slut nån gång så jag får fara och handla... ) Det är trist att kroppen ska hålla på och jäklas med en, typ "haha, du ska få se hur det känns att va gravid och sen på BIM dagen, då fasen blir det blöda av..." Dumma dumma kropp! Jag ska nog sälja den på ebay snart tror jag....

• Sofis

Minny: Jag känner igen känslan, precis så där var det för mig också, fast ngn dag innan ÄL. Men så fort vi började mysa så försvann obehaget om man säger så

Svar på tråden BIM v. 7