• Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11
  • Sommarlycka

Herre gud! Stora styrkekramar till dig. Förstår att gamla sår rivs upp igen.

På mitt förra jobb så fick vi gå rånutbildning (hur man hanterar ett rån, inte planerar det såklart). Jag blev helt ovetande offret som blev rånad. Väldig verklighetstroget så "rånarna" kom in i butiken och sköt och hotade. Var väldigt obehagligt trots att jag visste att det inte var på riktigt.  Förstår att en verklig händelse sätter djupa spår.

Blev rånad på en parkbänk när jag var i England på språkresa när jag var 15 år. Han rykte mitt halsband som var mitt dophjärta. Konstigt att vi alla verkar bli brövade på just våra dophjärtan.

Hoppas att lamet kommer att få dig att känna dig bättre till mods i ditt hem!

Nu ska jag till skolan och leka vuxen Skrattande

• mejram

Men Faf - jag blir alldeles matt. Kramar i massor till dig. Fy vad du har fått stå ut med mycket. För jävligt att kronofogden inte trodde på dig, utan på en dömd brottsling, som sagt, man blir alldeles matt. 

Det löser sig sa hon som sket i vasken
  • Full av förhoppning

Det värsta är att de trodde på mig helt och hållet men kunde inte göra ett skit för han hade ett papper med min namnteckning.
    Det sjuka är att man ser sååååå tydligt på pappret att han först skrivit "dagens" datum 18:e... innan han såg att jag skrivit fel och skrivit "gårdagens" och sen kladdigt ändrat åttan till en sjua. Det är ÖVERTYDLIGT!!!

Mår fruktansvärt dåligt fortfarande... vet inte riktigt exakt varför, kan inte sätta fingret på det men har fått sjuka mig från jobbet för jag funkar inte ordentligt

• KenZo

Tag sedan jag skrev ngt här inne...men tjuvläser i tråden ofta. Kram på er alla!

Faf: Tråkigt att läsa om vad som hänt.
    Vi har sector alarm och dom är bra, om jag förstått det rätt på maken är det samma service som man får av securitas men för lägre pris. installationskostnaden var rätt dyr, men sen kostar det inte så mycket och då ingår det fria utryckningar. Larmet innehåller även brand och panikalarm som är direktkopplat till sos. Bra och snygga trådlösa sensorer som även ska kunna ställas in för att inte reagera på katter eller hundar.

• Full av förhoppning

Det var sector vi hade innan som vi avslutade... vet inte alls om priser och så... kan inte koncentrera mig på det Thomas säger om larm, men vi ska också ha brandlarm och paniklarm...

Kul att höra från dig KenZo, det var verkligen längesedan.

• Svinto

Nu måste jag bara fråga er...

Julia vaknade precis igen och var så otröstlig....Jag gick in till henne,Hon bara grät o ålade sig i min famn. B kommer in och håller henne lite. Hon lugnar sig på 5 sekunder. VARFÖR????? Vad gör han som inte jag gör? Varför blir hon inte lugn i min famn?? Är hon tryggare hos honom än hos mig??  Detta har hänt typ 3 gånger innan o vi har fått för sig att hon drömmer. Alla dessa gånger har inte jag kunant trösta utan bara B. Står som ett stort frågetecken...
    Fler som varit med om detta?

• Svinto

FY FAF......Gud vilket trauma du måste ha varit med om-och för djävligt med underskriften!!

• Mamma Mio

kul med tjuvläsare kenzo....keep on!

• Svinto

Var på BVC idag. Julia är 84,5 cm lång och väger 12,4 kg.
    Hon har ökat 1 cm o 900 gr sedan den senaste kontrollen 13/11.
    Tycker det låter mycet men hon följer sin kurva....

Hur "stora" är era barn?

Trött....väldigt hektisk dag idag på jobb. Varför kan man inte klona sig???

Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11