Järngänget i Malmö del 11
...fortsättning följer...
gammal tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m13421891.html
Här träffas vi 2004-mammor o diskuterar livet, barn , familj och bestämmer när vi ska fika.
...fortsättning följer...
gammal tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m13421891.html
Här träffas vi 2004-mammor o diskuterar livet, barn , familj och bestämmer när vi ska fika.
AHA-inte vattenkoppr alltså... Tack!
Binis. Vad du är hetsig. Jag e långsam. Häng med på en av våra fikor så kan vi prata live!!! (vi fikar typ varje vecka med bebissarna).
Var köper man en billig hushållsvåg billigast, som jag kan väga kläder till Tradera? Orkar man med tradera?
såg filmen hours på tv1 idag. somnade typ 4 gånger.. vad är meningen med sånna filmer??? gäsp.
go natt. (när är det fest?)
Maximilian hälsar och tackar
Den 12:e är det stängt på dagis så då är Matilda hemma. Fritt fram för aktiveringsförslag som inte kostar en förmögenhet.
Burberry är jättefint i lagom dos. När jag köper Burberry till Matilda så köper jag plagg jag tycker är snygga och inte för att de är rutiga. Men visst, jag erkänner - när det gäller mina barn så är jag "märkesbög"
Psssst... har lagt in en bild från As examensfest i galleriet. Endast tillgänglig för de i min adresslista så hojta till om det är någon som inte kan se så lägger jag till.
Binis: Jag har alltså haft med Julie på fika, men ok det är jobbigt. Men jag måste komma hem till dig snart o se fina Svedala! Kan du ge mig betänketid till måndag ska jag kolla schema.
SL: Kunde du inte retuscherat bort mig. Det var efter vi druckit vin för jag minnns inte den bilden! Jag ser mega stor ut... Jonathan var nog hungrig vid den tidspunkten.
Vilka brudar, verklgien Desperate Housevifes Malmö.
Grattis Maximilian?
Har nyss varit på Me & I party och köpt en frottébadrock och en piké med puffärm till Isabelle
Jag kan tyvärr inte komma på ditt me & I party den 11/2 exiteme för jag ska ha tupperware då också och måste således sanera huset haha .
De som är sugna är hjärtligt välkomna. det är 18 på kvällen och exiteme har klockan 11 så ni hinner med båda
Jag vill också se bilden SL- och grattis till Maximiliams namnsdag
Nu ikväll känner jag mig nästan som vanligt (hur "vanligt" det nu är). Ska dock vara hemma imorgon också enligt rekomendationer på nätet...
Julia somnade på 5 röda idag. Katten står o skriker om mat-måste gå o fylla på så att tjockisen inte blir smal...