Järngänget i Malmö del 11
...fortsättning följer...
gammal tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m13421891.html
Här träffas vi 2004-mammor o diskuterar livet, barn , familj och bestämmer när vi ska fika.
...fortsättning följer...
gammal tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m13421891.html
Här träffas vi 2004-mammor o diskuterar livet, barn , familj och bestämmer när vi ska fika.
SL jag vill också se
SL: Undertecknad vill oxå se....
Ber om ursäkt... trodde såklart att samtliga här inne redan låg i min adressbok men så var inte fallet
men Faf, du låg redan där så du borde ha kunnat sett bilden. Återkom om du fortfarande inte kan se den.
Fick brev (allmänt utskick) från styrelsen igår . Alla barnvagnar som står i trappan kommer att bortforslas, så nu har vi hela lägeheten full med vagnar. Ett himla meck så fort man behöver en vagn eftersom vi bor på tredje våningen och vagnarna går inte in i hissen i uppfällt läge. Blä!
Just nu skulle jag även vilja strypa min man. Ingenting jag gör uppskattas. Det är bara gnäll hela tiden. Inte ett positivt ord . Går väl över (hoppas jag)!
GRRR INLÄGGET FÖRSVANN!!!!!
skrev att jag ska till Malmö idag och att jag varit reseledare för gosskören igår...jobbat 6 nätter i rad....
I kväll ska jag reseleda kören igen tillsammans med Mimmi....vi ska åka buss och passa pojkarna. Tosca spelas två kvällar i rad, utsålt tyvärr.....
Kul att se koncerten back stage!
Mimmi ska passas hos Anna i morgon kväll....undrar hur det går...om Mimlan kommer att uppföra sig.....
Och här står jag för gnället, ingenting min man gör uppskattas, jag bara gnäller hela tiden,
Eller?
SL-ska v strypa våra män samtidigt??
Jag är så sur på min gubbe-anledningen till att jag sitter uppe denna tidiga morgon. Han tar ju Julia på dagis på morgonen och stiger upp för detta 07:15. Han är utanför dörren 07:37!! Han tar på Julia alla kläderna-trots att hon måste träna på detta själv. Han gör detta för att han är för bekväm och har inte tålamod i att låta henen träna sig själv! Han tror att hon är en maskin som ska vara tyst o snäll alltid och aldrig får gnälla-nu har han haft den otroliga turen att få en supersnäll tjej men det är dock ändå ett BARN och ingen maskin!!!
Blir så TRÖTT ibland!!
Julia har kommit på att det är kul o hjälpa till o stå o skiva grönsaker när jag fixar middag. Jag ger henne den slöaste kniven jag har för detta ändamål. Är ju rädd att hon ska skära sig men så har man ju hört att man skär sig mer på en slö kniv än på en vass....
Vad ger ni era barn för knivar när de "hjälper till"??
Nu får väl du MM vatten på kvarnen igen för mina konstiga frågor
En fråga till tänkte jag på......hmmmm,har glömt den igen...Återkommer med ännu en dum fråga senare
Tittade nu på examenskortet-tack SL
Hmmm,måste erkänna att jag bara kände igen 2 av er där. Hur många härifrån var med på kortet?? Anna,MM,Katla...
Ja ehum... Isabelle får faktiskt inte hjälpa till med att skära... jag är för feg för det
Påklädningen går också så snabbt här på morgonen, men jag vet att Isabelle kan ta på sig både tröja, byxor, strumpor, kjol, blöja, strumpbyxor, jacka, skor.... och vad det än må vara... för hon gör det HELA tiden om och om igen här hemma hahahaha
Hon ÄLSKAR på och avklädning!!!
SL: Vill också se
Jag är sååååå trött på min hosta nu, den verkar aldrig till att ta slut
På morgonen klär vi också på Moa, då får hon sova lite längre än om hon skulle klätt på sig. Klä på sig själv får hon göra på helger och om hon behöver byta om efter dagis.
har lagt in några nya bilder i mitt galleri