• Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11
  • Sommarlycka

Matilda är runt 90 cm och ca 13 kg.

Har hittat ett hus på hemnet som vi vill titta på. Tänk om vi verkligen tycker om det då får vi problem. Vi har inte varit brf mer än 5 månader så adjökens till uppskovet...

• Binis
    Sommalycka: Vad kul med hus Var kan man få se bilder.... När har du och AOI tid att ses, vill ju komma in och se hur ni bor ju

Ska snart iväg på en demo.... min syster kommer och ska vara barnvakt, hoppas så att det går bra idag. Kasper har varit sååååå mammig de senaste dagarna. När Sanna (min syster) skulle hålla honom igår så bara grät han Hur gör man, skippar barnvakt eller låter honom vara ledsen????
    Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • Mamma Mio

Morr...Tito Beltran har visat sig vara "världsartisten" som är sexanklagad, kanske han är "dömd på förhand", men man får lite tradiga vibbar av pressen.....
    Äckligt och förskräckligt om det visar sig vara sant.

Synd om honom om det är en grannfejd, som han själv hävdar......

Illamående mamma mio
  • mejram

världsartist?? Jag trodde det var en TV-kock?? Eller är det fler sexbrottslingar i hetluften?

Det löser sig sa hon som sket i vasken
  • mejram

Näää, mm har ju spiral.... eller har jag fattat helt fel nu? Varför frågar du Faf? *nyfiken*

Det löser sig sa hon som sket i vasken
  • Filur

Har en febrig liten Moa, hon har varit hemma från dagis idag och ska vara i morgon med.
    Febern känns inte så hög nu som i gårkväll iaf.

J var hemma med henne i går när jag var med Emily på gympan. När jag kom hem satt han med Moa i famnen, hon var fullt påklädd och inlindad i en filt.
    Jag kan säga att hon var BRÄNNHET, kunde stekt ägg på henne. J tyckte att han var jättesnäll eftersom hon sagt att hon frös. Jag slet av henne kläderna och sakta sakta började hon bli lite svalare.

I dag har vi pusslat och ritat m.m. i morgon har hon bestämt att vi ska leka med lera Glad

• Full av förhoppning

Illamående Mamma Mio står det som signatur... men hon syftade kanske på Tito Beltran??

Naw... killar... som vill väl..... lilla Moa....

Vi har en ny familjemedlem... han heter Roland och vi hittade honom på parkeringen hemma hos min pappa... han är en liten husmus och har brutit sitt bakben. Nu bor han i en microlåda med skurna hål i locket tills vi hittat ett bättre boende till honom.

Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11