Järngänget i Malmö del 11
...fortsättning följer...
gammal tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m13421891.html
Här träffas vi 2004-mammor o diskuterar livet, barn , familj och bestämmer när vi ska fika.
...fortsättning följer...
gammal tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m13421891.html
Här träffas vi 2004-mammor o diskuterar livet, barn , familj och bestämmer när vi ska fika.
Mimlan 94 cm 12,6
Moa är 94cm och väger 15,4
Matilda är runt 90 cm och ca 13 kg.
Har hittat ett hus på hemnet som vi vill titta på. Tänk om vi verkligen tycker om det då får vi problem. Vi har inte varit brf mer än 5 månader så adjökens till uppskovet...
Morr...Tito Beltran har visat sig vara "världsartisten" som är sexanklagad, kanske han är "dömd på förhand", men man får lite tradiga vibbar av pressen.....
Äckligt och förskräckligt om det visar sig vara sant.
Synd om honom om det är en grannfejd, som han själv hävdar......
världsartist?? Jag trodde det var en TV-kock?? Eller är det fler sexbrottslingar i hetluften?
är du gravid mm????
Näää, mm har ju spiral.... eller har jag fattat helt fel nu? Varför frågar du Faf? *nyfiken*
Har en febrig liten Moa, hon har varit hemma från dagis idag och ska vara i morgon med.
Febern känns inte så hög nu som i gårkväll iaf.
J var hemma med henne i går när jag var med Emily på gympan. När jag kom hem satt han med Moa i famnen, hon var fullt påklädd och inlindad i en filt.
Jag kan säga att hon var BRÄNNHET, kunde stekt ägg på henne. J tyckte att han var jättesnäll eftersom hon sagt att hon frös. Jag slet av henne kläderna och sakta sakta började hon bli lite svalare.
I dag har vi pusslat och ritat m.m. i morgon har hon bestämt att vi ska leka med lera
Illamående Mamma Mio står det som signatur... men hon syftade kanske på Tito Beltran??
Naw... killar... som vill väl..... lilla Moa....
Vi har en ny familjemedlem... han heter Roland och vi hittade honom på parkeringen hemma hos min pappa... han är en liten husmus och har brutit sitt bakben. Nu bor han i en microlåda med skurna hål i locket tills vi hittat ett bättre boende till honom.