Järngänget i Malmö del 11
...fortsättning följer...
gammal tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m13421891.html
Här träffas vi 2004-mammor o diskuterar livet, barn , familj och bestämmer när vi ska fika.
...fortsättning följer...
gammal tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m13421891.html
Här träffas vi 2004-mammor o diskuterar livet, barn , familj och bestämmer när vi ska fika.
Oupps! såg nu att länken inte ville fungera..men det är inne på hemnet,skåne län,kommun Malmö och så väljer man käglinge. Då kommer Annedahls Gård upp. Lätta 6 miljoner och så...men helt underbart!! Varför är inte jag mångmiljonär????!!!
KATLAS MAMMA RINGDE! Jag vil förbjuda henne fortsatt AT på Islandoch beordra henne att komma hit.
Hon har en del nyheter till oss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Som hon får skriva själv! (skvallrar liiite, hon kommer hit i juni)
Happy easter (eller holidays som det politiskt korrekt heter haha )
Jag har underbart här i NYC och har shoppat matchande championballerinaskor till mig och Isabelle
Har köpt massor av kläder här för en spottstyver. Dock knappt nåt till Isabelle. Var fanns Gymboreekläderna MM? (Till Isabelle alltså )
Nu ska jag äta frukost för klockan är kvart i nio här.
Glad påsk på er!
Ps Filur... vi har inte hittat phase 10 än men vi letar
www.familjeliv.se/Forum-3-168/m19245867.html
Någon som har något att tillägga??
Jobbigt
Vad mysigt du verkar ha FAF!!
Själv är/vi jag i Bahia Feliz om en vecka. Förhoppningsivs framför poolen med en god drink i min hand vid denhär tiden
Tesselessan-jadu, den gården går inte av för hackor!! Synd man inte har pengarna.
Hittade en gård igår för 13 mille (nästen 14)!! Herregud! var får folk pengarna ifrån???
http://www.hemnet.se/a.asp?id=3536884&q=1&s=4
Ska hoppa in i duchen nu också för att precis som Filur vara borta kl 17.
GLAD PÅSK föresten!!
Två flickor i rosa klänningar... ja det var ju inte oss hysteriska mammor de menade. MM: De var borta i 20 min!!! Och innan det hade de försvunnit och snott gosedjur!
Är vi de sämsta mammorna här tror du?
MM: Du har en tendens att hålla Mimmi under armen... hon är också busunge! Det var två tulpaner osm blev finfördelade och vem var smart att ge dem blommor? Hihi...
Bååååt. Det skriker vi när färjan går förbi (det gjorde den nu) fönstret, och nu fick jag ett poäng.
Nåh.. Trulsa! När ses vi? Måndag??? Fika hemma hos dig?? (även bara 1 timme-måste komma ut!Jag har julie i koppel!)
Huset kan SL få! Inget för oss. Mäklarna tar numera "konst bilder", blommor, ljus, fina vinklar och så kommer man dit... hallå??? Varför var inte den urfula jättefågelburen (i trädgården) och fiskdammen med på bild? Konstigt att inte framsidan var med på huset, jag vände nästan när jag såg den.. usch... platt gammalt hus som det renoverat köket f¨ro att få ut mer pengar.
Kan de inte ta vanliga bilder så man kan spara hus titten om man inte tycker om det?
Jag vill ha ett hus nu, men det dyker inte upp något bra. Det ar bara 70tals hus som ska renoveras eller hus för 4.9mille som har super höga driftkostnader. Ska man verkligen betala så mycket?
Det billigaste är egentligen om jag köper ett hus till mig själv o barnen på ca 70kvm (3-4:a) i Limhamn, de har ¨ånna fina små gatuhus... Jag skulle vilja det! Men det kanske e för jobbigt att bo själv...
Påskaftona. Jag hade gjort middag... nu ropar Jonha-man, vi hörs...
Aima... jag tycker du har fått jättebra råd i andra tråden
Jag har shoppat så snygga skor idag och en riktig prinsessklänning till Isabelle som hon ska ha på Catinkas bröllop den 2 juni
Vattnet här är så fyllt med klor så det ger mig och Isabelle fullt av röda utgslag som svider och bränner Men allt annat uppväger
Mimmi är ingen busunge...hon är en unge...hon gör aldrig något busigt alls.....men hon har ibland kompisar som leder henne fel
.........................
Och inte ska jag skälla på henne när det är någon annan som är initiativtagare.....
Sen tycker jag faktiskt att barn ska kunna leka med levande tulpaner UTAN att krasa sönder dem och slåss med dem
PUSS! I PÅSK!
Nu skulle ni vatt här!!!
grannbarnen tog hit en liten ponny och en större...de har låtit barnen rida i två timmar, ponnyridning på hemmaplan!
Nu har vi skaffat nät till studsmattan...för att jag ska kunna låta Mimmi hoppa med sina kompisar! Kom hit och lek i morgon alla som vill!!!!