Järngänget i Malmö del 11
...fortsättning följer...
gammal tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m13421891.html
Här träffas vi 2004-mammor o diskuterar livet, barn , familj och bestämmer när vi ska fika.
...fortsättning följer...
gammal tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m13421891.html
Här träffas vi 2004-mammor o diskuterar livet, barn , familj och bestämmer när vi ska fika.
Vem bryr sig om blommor..
VI bryr oss bara om hästar o Pippi Långstrump.
Vi är busy med att leta hus. Jag vill bara flytta typ NU men detta verkar ta tid. Det e ju ett stort beslut eftersom man måste byta dagis mm...
Just nu är vi mest i Bunkeflostrand med också Vintrie o Hyllie.
Båda vill egentligen bo på Mallorca eller Rom så kraven på hus blir orimlig. + att vi är för snåla med mådnadskostnad.
Jag vill egentligen bara har ett fint ljust sovrum, trä golv, balkonger/terasser och nånstans o sitta med min dator... o allrum till barnen o bar i köket, o gräsmatta.
O så vill jag ha ett café i närheten o havet, o nära till stall o Köpenhamn...
Skitenkelt va!?
har gjort en omröstningstråd om hur vi badar våra barn....har kommit i konflikt med ett gäng ybermorsor
hahaha-tänkte inte låta mimmi få en tvåhjuling...tänkte att det kan vänta tills efter sommaren...så TAR hon grannens urvuxna tvåhjuling och börja cykla...först arg som ett bi, sen skrattandes, tog en stund typ 2 min innan hon fattade pedalfunktionen...nu cyklar hon med de andra barnen här på gården. Där fick jag!
Hon fick cykeln.
Fatta hur dissad jag blir i badtråden
Usel obildbar mor som sätter mina barns liv på spel
Härliga bilder MM men du kan bli anmäld för dem..... tydligen får man inte ha bilder överhuvudtaget på barn som är nakna.... barn som badar (med eller utan vuxna
) likaså.
Börjar lite komma tillbaka till livet nu tror jag... igår var jag sjuk så jag inte visste vad jag skulle ta mig till men idag är det lite bättre. Har till och med stått och grillat korv idag. Klarade inte att bara sitta inne och uggla när det var så fint väder.
Härliga Mimmi! Bilderna ser helt underbara ut ![]()
Matilda har fått en två-hjuling av farmor. Hon ville ge henne en redan förra våren men det satte jag broms för. Hon nådde ju knappt ner till pedalerna på sin tre-hjuling. Nu är i a f den nya cyckeln ihopmonterad och hon fixar att ta sig framåt men det bromsas en hel del ofrivilligt. Har än så länge bara testat här i lägenheten så förhoppningsvis blir det lättare när hon får komma ut. Annars får hon väl komma upp och lära sig av Mimmi ![]()
Har inte hunnit läsa igenom alla era inlägg sedan jag var här senast..Ni har varit flitiga på att skriva-och jag har varit flitig på att packa...
Imorgon bär det av till Gran Canaria. Ska bli kul men att stiga upp 04:00 är INTE kul!!
Grattis Katla till pojkvänn![]()
Testar om bilden kommer...
http://www.familjeliv.se/krypin/aima/gallery/phpg8nzul.jpg
Ha det bäst!!