Järngänget i Malmö del 11
...fortsättning följer...
gammal tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m13421891.html
Här träffas vi 2004-mammor o diskuterar livet, barn , familj och bestämmer när vi ska fika.
...fortsättning följer...
gammal tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m13421891.html
Här träffas vi 2004-mammor o diskuterar livet, barn , familj och bestämmer när vi ska fika.
Jag byter en Linnea mot en Mimmi, vi kan passa på när ni kommer ner i april.
Nya kort i husförsäljningsmappen...suck. Vilka fina kulisser.
Min blivande 3-åring är också mest underbar
Tycker däremot att den ofta sura och tjuriga blivande 5-åringen är lite småjobbig i mellanåt
Har precis lämnat Emily på ridskolan, hon ska vara där i 5 timmar och rida och lära sig hur man sköter hästarna. Hon lär vara jättetrött när jag hämtar henne.
Nu ska jag till Coop Jägersro och handla, har lite eko i kyl och frys
Så lade jag in de nya bilderna...bara kontor och hall+vardagsrum och utebilder kvar...........
Hej alla husletare,
titta vilket fint hus (lite dyrt kanske..) som jag hittade i frukosttidningen . AOI och Sommarlycka - något för er?
Eric förkyld igen... Idag blir det påsklunch med familjen i Torna Hällestad. GLAD PÅSK allla!!!!!!!
www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=4
Inte allt tokigt Trulsa !!! Precis något sånt jag är sugen på.
MM - orkar du med åsikter?! Alla bilderna är super!!! utom er sovrumsbild. Bort med tygblommerna från förnstert och dit med något grönt alt. hoppa över blommor helt. Ta bort småtavlorna och släta ut sängöverkastet. Var sover Max nu för tiden
Matilda går från att vara en helt underbar 3-åring till att driva en till vansinne
. Just nu är det krig om hennes mani på strumpbyxor och kjol. Hon vägra att sätta på sig någonting annat! Visst går det att tvinga henne men det blir ingen lycklig av. Hon skriker och gråter hysteriskt om vi försöker få på henne byxor eller overall. Blir snart tokig
!
Glad påsk!
Japp...kritik går bra....men kommer nog att ignoreras...'
Max sover i utdragssängen i tims rum INTE poppis alls....
Idag har vi efterlyst Julie och Mimmi i Center syds interkom...de rymde " Ett kundmeddelande, två flickor i rosa klänningar är försvunna, deras mamma väntar på leklandet"
Vi var av med dem i säkert minst 15 min!
Direkt som vi kom till shoppingen försvann de, och kom ut med famnen full med gosedjur...riktiga snattare!!!
Sen mös vi, grillade och drack vin, Julie finfördelade en tulpan och målade Mimmis täcke med tuschpennor.................Eller hur var det nu?
Detta här är mitt drömhus..aningen dyrt bara..*host,host*