• Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11
  • Mamma Mio

Fredag 27 april:
    hela familjen mejram flyger till Malmö
    mejram går i skola hela dagen
    vill ha middag och sovplats för fru och det finns i Ålstorp utanför Lödde för de som så önskar och barn på kvällen hemma hos trevliga vänner, maken låser nog in sig med sin polare och spelar

lördag 28 april:
    mejram med make syr flaggor på brandkårens uniformer hela dagen
    Linnea är hos makens kompis med sambo
    se fredag kväll  så kan man utöka med en natt.

söndag 29 april:
    Får man först fira Max 11 års dag innan det bär av till
    fika hos makens kompis sambos mamma
    eftermiddag, kväll och natt hos min gamla jobbarkompis eller ute på valfri lekplats med en massa andra trevliga malmöbarn

måndag 30 april:
    morgonmöte i sandlådan
    10.00 avfärd mot Sturup

• AnnaOnIce

Mejram:
    Jag är egentligen inte intresserad av kläder... jag ahr bara inget annat att lägga energi på.
    Jag vill klä mig stilrent, dyrt *hihi* o chickt, men mammaledig som jag är har jag hamnat i joggingbyxträsket.

Julie har en stark önskan om att bestämma kläder.. jag är inte säker hur mycket jag ska följa o hur mycket jag ska bestämma. Egentligen spelar det ju ingen roll för mig om hon har 3dubbla strumpor eller Pippi peruk på dagis...

Måste kolla mitt schema så vi kan träffas när du kommer!!!!!!!!!!
    Sönd + månd på lekplats låter bra. Men kan vi inte ordna en FL date m middag? Vi får tänka...

Nu har mormor åkt... synd.
  • Full av förhoppning

Aima
    Klädbytaredagen var här i Tiffanytown och det var mest skit kan jag säga. En massa gamla urtvättade fläckiga skitkläder. Men några fynd gjorde jag ändå Och två st 30 bitarspussel köpte jag också.

Natti

9 dagar and counting...

Fuck me if im wrong, but i think you want to kiss me
  • Mamma Mio

Vad är det du räknar ner till FAF?

Här är det sanering som vanligt Ngn som vill ha lite flickkläder....
    GUD så svårt att ge bort eller slänga, vill ha vill ha ett tag till....men VARFÖR ska de ligga här och samla damm?

Skit att syrran fick en kille Skrikandes

Nån som behöver?????

• mejram

Jag behöver en kofta/ziptröja utan luva i stl 98. Samt ett par jeans som inte är så förb....t smala i midjan i 92-98. Och sommarklänningen med kort ärm börjar bli för trång, så det behövs också en ny.

Sen tror jag vi klarar oss över hela sommaren.

Kan man slänga kläder på majbrasan?? Källaren börjar bli full här också.

Det löser sig sa hon som sket i vasken
  • Mamma Mio

Altså Mejram...du fattar väl att det är Mimmis GAMLA kläderKyss
    De kan omöjoligtvis passa din lilla tjejja....men kanske Max avlagda jeans kan komma till nytta?

• Mamma Mio

Oh då fattar jag...kommer inköpslista i din GB!Räcka ut tungan

• Full av förhoppning

Hahahaha
    Jag är såååå nervös och sååå lycklig.
    Mitt livs dröm går i uppfyllelse i 23 år har jag haft drömmen att åka till USA och nu ska jag det hihi LÄNGTAR!!!
    Vi hade tänkt köpa en Bugaboo där för dollarn är så låg nu, men vi kommer inte att ha råd för resan kommer att kosta oss massor.

Jag ska till outletbutiker i Jersey gardens, till pärlbutikskvarter vid times square och till central park bland annat. Och givetvis Disneystore och Toys R us
    Jag ska dricka double non fat vanilla latte på STARBUCKS ååååh vad jag längtar.

Nu ska jag fortsätta pärla... får inte lite beställningar ... kul

Ha det fint tjejer

Fuck me if im wrong, but i think you want to kiss me
  • Filur

Har precis pratat med vår BVC sköterska, vi ska köra en månad utan synliga mjölkprodukter till Moa.
    Hon är aldrig normal i magen, det är antingen löst eller superlöst Ledsen
    Får se om det blir någon skillnad dessa veckorna.

Ska till affären och handla mjölkfria produkter nu innan jag hämtar henne från dagis.

Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11