Inlägg från: Venezuela |Visa alla inlägg
  • Venezuela

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Åh, va glad jag blir för era goa kommentarer. Tack tack! Fick pappret av min DT mamma i förra veckan och kände direkt att det skulle passa till de där kläderna jag hade på mig på det där kortet.

Swirlen har jag ritat av från en riktig chipboard från Fancy Pants. Tyckte det blev för mkt att ha cipboard i både den och rubriken, så det fick bli lite prickat bling bling istället.

• Venezuela

Mitzy: Jätteläcker LO du gjort!

Kanskesnart: Tror det var du som frågade efter BG´s nya papper. Jag tror de skulle komma in till Annas Scrapbooking i morgon, så kika in där då får du se om det går att beställa.

• Venezuela

Corsell: Vet inte vad det är för retro papper. Är det mkt brunt och orange? Fnyz har en snygg Lo som heter just retrobruden. Kolla in den och se om det är ngt sådant du är ute efter...

• Venezuela

Läser att ni pratat om snabbscrapping idag. Jag har otroligt svårt att få färdigt en LO någorlunda kvickt. Har gjort en idag som jag 'bara' höll på med i några timmar och det är snabbt för mig detFlört

Blir LO´n klickbar om man kopierar den från galleriet när den är liten och sen klistrar in den här? Blir så stora när jag kopierar en stor bild...Generad

Btw, tjusiga alla ns kort ni gjort till tävlingen flickor!

• Venezuela

Cama: Okej, då ska jag prova att lägga ut en LO utan att ta upp en halv sida...

Vad tycker ni om att rubriken inte går lika långt ner på båda sidor av cirkeln? Är så fyrkantig (rund i detta fallFlört) av mig att jag har svårt att bryta mönster. När jag gjorde den fokuserade jag på att ordet 'Loppis' skulle sitta jämnt ovanför fotot, först senare såg jag att rubriken blev längre i vänsterkant...

LO´s 127.jpg

• Venezuela

Bark: Tack tack! Jag har varit inne på att ta bort ordet 'mitt' och lägga till 'et' i slutet av meningen, så att det blir 'bästa loppisfyndet' ist och därmed mer jämnt. Hörrni, säg till mig om jag är ute och cyklar eller inteFundersam

• Venezuela

Claudia: Jag skulle nog gå på en stilren LO isf. Har bara liftat en enda gång och det var en stilren en från Cheri.

• Venezuela

Förresten, tack för era goa ord om min senaste LO. Låter rubriken va...

• Venezuela

BV: Still on the air? Där föll du bort som askungenkandidat

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket