Inlägg från: Venezuela |Visa alla inlägg
  • Venezuela

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cama: Du har fått igång mig liite iaf - har suttit och skissat och nu ska jag sätta på mig pannlampan och bege mig upp på vinden efter en flyttkartong att packa i. Gillar inte vinden efter att en av mina grannar valde att ge mig en röd negligé med tillhörande morgonrock som han tullat in mellan springorna i förrådsdörrenSkrikandes 

• Venezuela

MamaKajsa: Ja, tyvärr är det så. Ingen utan nyckel tar sig upp på vinden och jag bor i ett fyrfamiljshus.
    Sorry att jag hamna helt OT

• Venezuela

Cama: Du kan lägga ner vapnet- I´m still alive

• Venezuela

Jag laddar bara upp här och på Annas scrapbooking, där jag är DT medlem. Annars surfar jag runt lite planlöst och besöker väl ovan nämnda sidor nån gång i veckan. Two Peas tittar jag in på lite oftare.

• Venezuela

Coursell: He he, här är min 'hörna'

Scraphörna....jpg

• Venezuela

Hallå i träsket! Idag har jag varit på en stor 12 timmars träff med ett fyrtiotal deltagare. Vi hade supertrevligt; scrappade, shoppade, pratade och åt massivs med godsaker.
    Tillslut fick jag ihop två LO´s, men det satt hårt inne... Fattar inte vart tiden tar vägen. Lägger ut en av dom här - fotografierna skiljer sig en del åt i färg, men jag ville ha dom tillsammans så det fick bli så...

Cama: Tack för trevligt sällskap och goda råd!

DT LO för Annas Scrapbooking jpg

• Venezuela

Jen82: Oh la la, 5 st - du skämta med mig aprilloFörvånad Det är en veckas produktion för en snigelscrappare som mig...

• Venezuela

Tam tara tam - en trumvirvel går till claudia, kanskesnart och skumpis för era vackra tolkningar på Swe.

Fnyz, Pylle och Mammsy - vad ni är produktiva och duktiga!

Sosofofie: Jag tycker att du har lyckats bra. Ska man tänka på något kan det på den först tex vara att sätta fotomattor under korten för att lyfta dom. Ser att du har doodlat en ram runt, men den kan va svår att se på det mönstrade. För att få rubriken mer levande kan du dra i några vita små streck, men som sagt -  bra jobbat! 

• Venezuela

Å jag ska ta en tur bort till scrapaffären. Känner att jag är värd något nytt...Skrattande Den känslan infinner sig iof varje dag, men men.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket