Inlägg från: Venezuela |Visa alla inlägg
  • Venezuela

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Hm, min nya kärlek hamnade snabbt i onåd hos mig... Klarar han, oj Susie är ju en HON, inte å, ä och ö?

• Venezuela

All right, då ska släppa in Susie från kylan igen då... Tur man har en 005:a

• Venezuela

M: Fin LO, gillar rubriken skarpt.

BV: aj häv lokt ät jår kards änd thäj vör gräjt!

• Venezuela

Åh, vad sugen man blev att kika in här då...

För ett par veckor sedan hade jag ju en reporter här på besök och idag publicerades det i tidningen. Hela artikeln var på tre sidor, varav två var från träffen hemma hos mig. Det ligger med i tidningens nätupplaga. Ska se om jag får ordning på scannern sen så kan jag lägga in bilderna här sen (bara text på nätet) Det var lite nervöst att se vad hon skrev eftersom hon var här i flera timmar och det blev mer allmänt prat än intervju - man vet ju inte i sådana lägen vad hon kommer att skriva i slutändan. Tycker dock att hon satt sig in i ämnet bra, sen är jag glad att dom som känner mig vet att jag har fler strängar på min lyra än att scrappa och titta på sport på tv

http://www.vf.se/vf/docs/visa.asp?nyhetsID=4c273b7bf87800baa244d389721afcd8

• Venezuela

OJ OJ OJ, nu har det nog blivit ett missförstånd här. Jag är INTE innehavaren av butiken, utan det är den nedre delen av artikeln som handlar om en scrapträff hemma hos mig och vi är designteam för Anna. I den riktiga tidningen syns uppdelningen tydligare. Till vår del av reportaget hörde även sju bilder.

• Venezuela

Cheri: Åh, vilken bra present! Btw, hörde för ett tag sedan att rum och rams designteam fick en revolution i julklapp - inge avis allsSkrikandes

Emmixen: Är man med i någons designteam brukar man förkorta det DT och den som jobbar för blir då DT mamma.

• Venezuela

Mystjejen: Kikade in på din rosa LO- snygg!

Nu har jag lagt upp all artikeltext och bilderna från tidningsreportaget i mitt galleri. Kom in och kika vettja!

• Venezuela

Tjej83: I vårat kontrakt står det att vi ska göra minimum 2 LO´s eller 4 kort i månaden, men det blir oftast mer. I februari ska jag tex göra bröllopslayout och en plåtlåda med receptkort (utöver det andra) Materialmässigt ser det lite olika ut - ibland ber hon att man ska göra med ett speciellt paper och ibland får vi styra lite själv. Den här månaden har jag nästan enbart plockat papper från BG´s nya serier, mumma!

• Venezuela

God morgon!
    Är ute och söker inspiration till en bröllopslayout. Vet ni med er att ni har det får ni gärna 'hojta'. Igår gjorde jag klar en annan bröllops LO som min faster ska få i present, men då liftade jag mig själv rätt friskt, läs: rakt avSkrattande

Liftat mig själv - present till faster.jpg

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket