Inlägg från: Venezuela |Visa alla inlägg
  • Venezuela

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Asrta1:Tack, lifta på du bara - jag har ju själv sett pilen någon annanstansGlad

• Venezuela

Cama: Ang alla s kort så får jag väl smyga iväg till Annas butik den trettonde och ta tillbaka ett som jag kan skicka... Brukar dock inte bry mig om det, men nu när jag ändå gjort ett gäng känns det som om jag bör skicka ett till min stackars särbo som inte sett mkt av mig den senaste tiden.... 

• Venezuela

Cheri: Jag tyckte 'arg' var jättehärlig och inspirerande. Får man lifta?

• Venezuela

annika: Du är helt otrolig! Härliga hela bunten!

• Venezuela

Go kväll! Idag har jag varit på scrapkurs hos Annas Scrapbooking - lika kul som alltid, men vad lite man hinner på 3 timmar. När jag kom hem gjorde jag iaf klart LO´n jag höll på med. Jag har liftat Cheris underbara 'arg' LO, som hon la ut häromkvällen. Det är första gången jag följt ngn annans layout nästan rakt av, men den tilltalade mig i samma sekund hon la ut den. Tack Cheri!
    I vanlig ordning är jag useless på rubriker...

• Venezuela

Cama: Jag var på kursen för att lära mig att leda kursenFlört Anna vill att jag ska hålla i kurser och därför springer jag på så många jag kan nu för att lära mig olika tekniker, maskiner etc. På mina kurser kommer det dock att va förbjudet att be om hjälp med rubriker

• Venezuela

Jodå, god morgon god morgon - på språng till jobbet dock....

• Venezuela

Clauidia79: Ja, visst är det härligt med nya kollektioner. Fick ett mail från min DT mamma igår om att jag skulle gå in och kika på de nya BG serierna och välja ut en jag ville ha denna månaden. Kikade in och önskade mig Scarlet Letter... Mums!

• Venezuela

BV: Jag kan också tycka att min QK är lite futtig om man jmf med Bosse eller Revolution, buhuhu...

Idag har jag gjort om en LO på mig själv som jag gjorde min första scrapvecka. Ska försöka hålla tassarna borta från de andra två. De har väl ett visst sentimenalt värde så småningomFlört

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket