Förr oss som är fast i Scrapträsket
Sol30: Jag använder akrylfärg och blingar till det med stickles ibland.
Sol30: Jag använder akrylfärg och blingar till det med stickles ibland.
Emmixen: Välkommen tillbaka. Hoppas allt har gått bra!
Marajjah: Jag gillar också scarlet letter serien och är faktiskt på väg bort till Anna nu för att hämta hem den. Blir nog ett och annat papper från de andra serierna med...
Nyss hemkommen från en inspirationskväll med Dt teamet hos Annas Scrapbooking. Vi hade en tjej där som sålde fiskars och zig produkter. Fick prova på brushables pennor och jösses vad mkt käckt man kunde få till med dom, utan att kunna rita
Vi fick också plocka papper från BG till den här månadens LO´s - jag tog från stella ruby och scarlett letter, mums!
BV: Va kul att hamna på din blog, tack tack!
Nu ska jag läsa tillbaks vad som skrivits och lagts ut under dagen. Inte lätt att hänga med när man jobbar mer än heltid...
Emmixen: WOW, vilka snygga papper - vill ha vill ha!
Johanna79: Vet inte vad M har för tidskriftssamlare, men jag har två st som jag köpt hos Annas Scrapbooking och de är för 12*12. Karen Foster är tillverkare och de står på dom att de rymmer 250 cs eller 500 mönstrade.
Btw, Anna berättade att ngn lagt en beställning idag på papper för över 1000 kr. Kanske nån från träsket som känner sig skyldig....?
Marrajah: Jepp, det var en e-order. Är det du som varit i farten
?
Hallå där flickor - jag behöver hjälp!! Har aldrig laddat hem fonter förut, men nu kunde jag inte motså BV´s länk. Har laddat hem och packat upp filen, men hur gör jag för att använda den?? Prövade att högerklicka och 'öppna med windows' - blev bara rena grekiskan....
MU: Åh, tack o tack! Hittade dit via den sökväg du uppgav och klistrade in den uppackade filen där och nu är jag in looooooooooooooooove
Oiiii, nu har jag hittat ngt nytt att roa mig med. Synd bara att min skrivare vägrar acceptera min nya fotopatron = fungerar inte alls!
Aaah, varför ska tiden gå så fort?? Jag är jättesugen på att sätta igång med nån LO med mina nya BG papper, men börjar jag kan jag inte sluta och det är nog bara önsketänkande att tro att ngn ska ringa till morgonen och säga att jag får sovmorgon![]()