Inlägg från: Venezuela |Visa alla inlägg
  • Venezuela

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Asrta1: Skuttade också in och kikade - va nog inne förut med... Tycker alla tre var fina. Förlossnings LO´n skulle kanske bli mjukare om man chalkade kanten på själva cardstocken eller kanten på det randiga pappret. Den andra, den med den snygga knappramen, vet jag inte riktigt vad jag ska föreslå. Hur vore det med en liten bård ovanför den nedre rutan. Tänker mig en sån 'kullig' kant, ungefär som halva o´n som sitter på en lång rad. Svårt att förklar, men kolla in denna länken och scrolla ner till skisutmaningen för v.3 så ser du vad jag yrar om... http://swescrapbook.blogg.se/

• Venezuela

Marajjah: Va inne och skrev i din gb och jag fick som sagt tre favoriter - snygga!

• Venezuela

Asrta1: Om du ger dig av nu hinner det ju bli lunch innan du är här, ingen våldgästning då inte. Välkommen

• Venezuela

Jepp, uppe med tuppen! Det är en svensk tidning som heter Scrapbooking m.m.
    Vet inte hur det ser ut med återförsäjare, beror nog lite på vart man bor.

• Venezuela

Go kväll! Jösses vad ni skriver - är så trött i huvudet att jag inte orkar läsa i kapp i kväll. Tänkte bara titta in och berätta att reportern jag hade här på besök idag stannade i 2½ timme och när hon gick frågade hon om hon fick kontakta oss för att ha en kurs för henne och hennes middagsgängFlört Vad va det vi sa om träskets dragningskraft...SkrattandeSkrattande

• Venezuela

Asrta1: Snygg - fint att du lämnat ett tomt hörn.

C: Mm, den smälteFlört 

• Venezuela

Sitter här och tänker onda tankar om mitt bredbandsbolag. Har bytt här i dagarna och blev då utan uppkoppling i 1½ dag. Sånt går ju inte för sig när man har en scrapträsktråd att hålla koll på

• Venezuela

Emmixen: Kikade in lite snabbt mitt i matlagningen och tittade på dina nya. De var jättefina - du utvecklas fort.

• Venezuela

En nattsuddare kikar in så här efter krogbesöket, men här var det tomt... Natti natti då.

• Venezuela

Cheri: Oh la la la, vilka papper du skapat!

Camasunary: Kan du lämna din nya vän en stund och komma in hit och tala om för oss vilken kapacitet han har ?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket