Förr oss som är fast i Scrapträsket
Annika: Åh, vad kul! Va härligt det ska bli att se vad du hittar på. Grattis Grattis!
Annika: Åh, vad kul! Va härligt det ska bli att se vad du hittar på. Grattis Grattis!
På torsdag är det 2 år sedan min pappa hastigt avled och på scrapträffen i helgen gjorde jag en LO med honom. Jag har länge haft ett brunt favoritpapper liggandes och det är baksidan till ett fancy pants papper. Nu tyckte jag det var läge att sätta saxen i det och låta pappa få ha det...

Coursell: Tack, känns lite tom mellan 'far' och journalingen - har funderat på att sätta dit hans namn på ngt vis men jag ville inte ha det på nätet.
Cama:
Tja, skyller på att jag lyckades tappa bort den jag ville ha...
Nu vill jag ha bildbevis!
Ah, då måste man vänta en månad till på att få se era alster - nyfiken NU!
Tack för alla söta ord om min Lo till pappa!
Är det någon som använt 'scrapbook shimmer' från making Memories? Min Dt mamma skickade med mig en frp idag och undrade om jag kunde göra ngt med det. Känns som man bör hälla det på ngt klistrigt...
Claudia: Stämmer precis det - är en frp med sex små flaskor med färgat strösocker
Kollade in nån amerikansk sida och där stod det att man skulle använda den med några dubbelhäftande klistermärken, men då ska jag prova att dekorera chipboardbokstäver istället. Frågan är vad som skiljer dom från stickles - känns ju smidigare att ha klistret med från början (stickles)
Claudia: Efter att ha sett din chokladrubrik så ser jag skillnaden - ser jättehärligt ut. Blir till att blinga i morgon kväll!
MU: Jag är ju en liten scrapfegis så jag använder torr chalks en del. Har det tex på den jag la ut ikväll om pappa. På den har jag dragit ett tunt streck längs ytterkanten med en fluidchalk och sen haft torrchalk på. Om du tittar på den så är det som sagt ganska vagt... Har aldrig haft på ngt i förväg, men det kanske ngn annan har?
Nä, nu är det gonatt för mig. Ska upp tidigt och se på skid vm och sen jobba...
Sicken tur att jag äntligen köpt den nya tidningen så att jag har ngt att roa med mig innan John B tar i med hårdhandskarna.
RK: Jag hade också problem med min silent setter innan jag kom på att det gick mkt bättre när jag stod upp. Tror att det blir hårdare tryck då...