Inlägg från: Venezuela |Visa alla inlägg
  • Venezuela

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Citerar Fylking och utbrister: Äntligen! Har nämligen fått ihop en LO för första gången på säkert en månad - visserligen en simpel layout, men ändå... Har nämligen dragits med ryggsmärtor som gjort mig oförmögen till ngt scrappande.

Risa och rosa den som vill.

LO´s 267.jpg

• Venezuela

Tack för alla goa omdömen!

Fnyz: Ja, jag måste erkänna att det kliar i fingrarna på mig att göra ngt mer på den, men jag SKA låta den här va så där ren... Känns så kalt på ngt vis, men precis som du skrev så ser jag ju att andra kan lämna ytor och då ska väl jag också kunna detFlört

• Venezuela

Förresten, tack Cama för lånet av retropunchen

• Venezuela

Hej flickor! Min dator gillar inte påsken och för andra året i rad valde den att sympatisera med Jesus, med den skillnaden att den inte återuppstår på tredje dagen... Gick att rädda det mesta men alla mina favoriter är borta och jag sörjer flera års samlande av vettiga sidor, buhuhu.

Nu ska jag sätta mig och bläddra bakåt i tråden, puh!

Fick en LO gjord igår kväll - liftade återigen Cheris LO 'Arg'
    Risa och a om ni vill...

LO´s 272.jpg

• Venezuela

Claudia: Jisses vad många fina LO´s du lagt ut. Det hopar sig i min inspirationsmapp nuFlört

• Venezuela

God morgon alla träsktroll!

BV: Tack för infon om skrivaren. Är själv på jakt efter en fotoskrivare och suger därför i mig allt jag ser och hör om ämnetFlört

Började med en LO igår kväll och skuttade glatt upp i morse med intentionen om att färdigställa den, men det tar alltid så himla mycket längre tid än jag tror. Vill också kunna scrappa snabbt!! Nu ska jag iväg till 'min' affär och hålla en nybörjarkurs för ett gäng som bokat ett eget kurstillfälle - alltid lika kul att se deras alster växa fram.

• Venezuela

Hej hopp!

Örnen: Jag är ju rätt bortskämd som har Annas Scrapbooking 2 km hemifrån, så jag köper papper hej viltFlört På sista tiden har jag även hållit en del privata kurser och då behöver jag papper i aaaalla färgskalor, hi hi

När jag kom hem från dagens kurs satte jag mig på balkongen och gjorde klart en LO. Tar tacksamt emot åsikter av alla de slag.

• Venezuela

Örnen: Kikade in på dina kort - söta! Gillade det rosa mest.

Åter ut i solskenet

• Venezuela

Fnyz: Vilken tjusig låda!

Har scrappat lite ikväll - gjorde en enkel, men ack så känslomässig LO. Fotot är nämligen från den plats där vi strött askan efter min far och jag ville göra något med det, men utan någon avslöjande text. Nu när jag är klar, om jag nu är det (den känns lite tom uppe i vänsterkanten) känns det ändå bra. Platsen ligger otillgängligt till högt uppe på ett berg brevid hans favorit hjortronmyr och då jag bara kommer dit en eller två gånger per år känns det skönt att ha gjort något med fotot.

LO´s 294.jpg

• Venezuela

Jäklars vilken aktivitet det varit här idag då... Just hemkommen från min tredje kurs på fyra dagar - gissa om jag är sugen på att skapa något själv snartFlört Samtidigt är det superkul att hålla kurser och se allas alster växa fram.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket