Inlägg från: Venezuela |Visa alla inlägg
  • Venezuela

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Aha, då förstår jag. Det blir ju som sagt svårt att tillämpa på scrapbooking och även på kortkurserna för vi har inga färdiga kit, utan allt är fritt skapande under ledning. Tack ändå för att du delade med dig av dina erfarenheter.

• Venezuela

theosen: Du kan nog stämpla med de flesta färger. Ibland tycker jag akryl blir för täckande och då använder jag mina fluid chalks istället. Däremot har jag inga tips vad det gäller att bygga stämpeldyna...

• Venezuela

Bark: Kul att kunna inspirera - fina färger du valt!

Funderar på att roa mig med att gå och räkna papper...Flört

• Venezuela

MU: Jag har då inte sett ngn mönstrad cardstock, bara att de har olika ytstrukturer. Jag har just varit och räknat i min cs mapp och den innehöll 166 papper...

• Venezuela

Aha, då finns det alltså mönstrad cs. Jag har bara räknat de enfärgade som cs - tänk vad man lär sig här i träsket

Nu ska jag åka och va social med min särbo, men jag har lagt ner en halvfärdig LO i väskan....

• Venezuela

Morr, morr, morr - jag vill också på mässaGråter

Shoppa loss flickor!

• Venezuela

Har tittat in på era scraphörnor och sitter och önskar att någon kunde förvandla mina 46 kvadrat till ngt rymligare...
    Såg en gammal butiksdisk på Blocket nyss också. Tänk om man kunde måla den vit o förvara sina scrapprylar i den...
    http://www.blocket.se/vi/11050418.htm?ca=7_s

• Venezuela

Mystjejen: Oh la la, vart fick du den Fnyzfarten ifrånFörvånad?

Själv har jag haft en bröllopslayout hängande över mig ett tag nu. Min DT mamma vill ha den till en mamma, pappa och barn mässa nästa helg och jag får inte tummen ur, men snart måste jag....

• Venezuela

Tessegosing: Jag vet att det finns några sådana packar i affären hos Annas Scrapbooking. Vet dock inte om de säljs i webshopen eller inte. Sen brukar det va en hel del knepiga färger i dom också. En gång har jag köpt en som va bra med med gråa toner + svart.

Jag har gjort en DT LO med papper från BG´s nya serie Stella Ruby. Det är en ung Venezuela på fototFlört

• Venezuela

I efterhand kom jag på att nån av er har den titeln med en röd fågel, tror nog det är Fnyz. Tack för inspirationen!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket