Inlägg från: Venezuela |Visa alla inlägg
  • Venezuela

Förr oss som är fast i Scrapträsket

nun: Inte för att skrämmas men jag slutade räkna när jag passerade 10 000Generad

• Venezuela

Fast så mkt behöver man inte lägga ut, men för min del blev det så att jag bara ville ha mer och mer...

• Venezuela

Jag behöver er hjälp. Får ju besök av tidningen på tisdag och känner att jag behöver vara lite, eller ganska mycket, förberedd på vad jag ska göra. Har förberett en LO som jag i stort sett bara tänker montera och skriva dold journaling på när de är här. Jag la upp den och fotograferade, men jag vet inte om rubriken är för blek på ngt vis. Funderar på om jag ska sätta nåt annat bakom, montera nån bokstav på 3D kuddar, lacka etc. Är det ngn som har nåt tips?

• Venezuela

Hej igen! Tack för era synpunkter. Jag prövade att montera bokstäverna förut och då satte jag första bokstaven på kuddar. Blev inte helt nöjd så då använde jag min QK die som gör ungefär som doolingsmönster i pappret. Gjorde det bara på den första också. Ska låta den vila lite innan jag ger den domenFlört

• Venezuela

Gjorde ett enkelt alla  dags kort för att hålla fingrarna borta från min LO...

• Venezuela

Camasunary: Passa dig - det är inte så långt melan Karlstad och Kil

• Venezuela

Hade lovat mig själv att låta bli scrapsakerna idag. Började baka förut men när jag mitt i allt upptäckte att jag inte hade något socker fick jag avbryta. Blev ett grattiskort istället Generad

• Venezuela

Camasunary: Tack! Jepp, det är twinklar. Är däremot sugen på distresser - har du målat med det?

• Venezuela

Kanskesnart: Vilket minne du har - det är i morgon, usch och fy!
    Twinklar är små runda burkar med färgkakor i. Du målar med en pensel och det blir ett pärlemorliknande resultat. Det är som att måla med vattenfärg, men det blir snyggare. I början målade jag med akvarellpennor och blötte med pensel, men de här tycker jag är roligare.

• Venezuela

Bye the way: Nu har jag varit och köpt socker och gjort klart cheesecaken jag skulle gjort när det blev kortmakande iställetSkrattande

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket