Inlägg från: Venezuela |Visa alla inlägg
  • Venezuela

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Åh, vad härligt det låter med alla inköp. Jag vill också gå på mässa, morr! Det var en mässa här i Karlstad i höstas, men då hade jag just börjat och fatta ju inte vad mkt jag behövdeFlört

Har haft de andra tjejerna i DT - teamet här under eftermiddagen. Jättetrevligt, men jag va inte värst produktiv, satt mest och monterade stämplar...

I går kväll gjorde jag dock klart bröllopsLO´n jag haft hängandes över mig ett tag. Valde att skippa de traditionella fotona och tog en ögonblicksbild istället. Mest glad att jag fick ihop ngt med de bya BG papprena. Tyckte om dom när jag fick dom och tycker om dom fortfarande, men det var svårt att hitta bilder som inte slukades av pappret.

Som vanligt är det kul med ris och ros från den som vill.

• Venezuela

Grattis till DT platserna!!

Cia: Håller med om att ett större kort hade varit käckt. Min skrivare har dock bestämt sig för at tden vägrar rikta min nya fotopatron, så jag har t.o.m. börjat fundera på att kasta ut skiten och köpa en ny. Nån som har något tips på en bra fotoskrivare med scanner?

• Venezuela

Skumpis: Aha, det förklarar varför jag inte kan se layouterna nu, morr morr morrSkrikandesFlört

• Venezuela

Skumpis: Å jag har skalpell men ingen mattaFlört

• Venezuela

DianaJ: Oh la la, vad du varit produktiv. Själv har jag nog inte gjort en enda LO den här veckan, bara några kort. Satt dock just och blev sugen på att göra en LO i A4 format. Är det någon som kan tipsa om ngt galleri där man kan välja att titta på layouter utifrån dess storlek. I need some inspiration!

• Venezuela

Cama: Spoooky - har EXAKT samma upplevelse av filt. Det ilar i tänderna och håren på armarna reser sig upp när jag tänker på att ta i filt. Att tänka sig att tex sy igenom det ska vi inte tala om... De brukar reta mig på jobbet och slita fram de där hemska bitarna ibland, tråkigt nog råkade det mesta försvinna när vi bytte lokaler i höstasFundersamOskyldig

• Venezuela

mammsy: Sällar mig till gratulanterna - kul!

Mystjejen: Ilar in och kikar i din blogg.

DianaJ: Tack för länkarna - många tjusiga alster där.

• Venezuela

Go kväll! Har lyckats få färdigt en LO i A4 storlek för första gången... Det är från Paris 1985 och jag måste få delge er lite av journalingen, då jag inte tror att den syns. Vi var på väg upp i eifeltornets hiss och hamnar tillsammans med några kvinnor i långa, heltäckande kjolar då min far yttrar följande (på bred värmländska): Pass er för faan onger, de kan ha k-pister under kjolan...

Risa och rosa gärna om ni känner för det.

• Venezuela

Ser att knapparna i övre kant ser lite väl ditplacerade ut - får ordna det....

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket