-
-
Hm, kliar mig i huvudet och funderar på om det är därför jag behövt köpa en refill till min creamy brown
Ärligt talat så jag vet jag faktiskt inte om det suger ut den eller ej. Har som sagt refill och just den färgen använder jag till det mesta, så den hade kanske tagit slut ändå... -
Hörrni, säg till mig att jag inte har tid att sitta här och hänga. Ska ha scrapkurs på jobbet i morgon och behöver således ha med mig alla mina grejor, uj uj uj. Bara att börja packa... Första gången jag har kurs där jag är den som står för allt material och jag måste säga att jag är rätt nervös över att ngn ska dyka upp med ett foto som vi inte hittar ngt matchande papper till...
Var tvungen att kila iväg och räkna de mönstrade papprena och jag hade 140 olika (räknade ej dubbletter) Visst borde det väl finnas nåt för alla då, nervöööst... -
HelenaJ: Jag har handlat av henne och har hon grejorna hemma tar det en vecka ungefär.
-
Grattis Skumpis! Mkt bra val av din sambo
Nu ska jag sticka på tjejmiddag, mums! -
God morgon träsktroll!!
Häromdagen fick jag ett meddelande från Camasunary att jag hade en utmaning/överraskning som väntade på mig hos Annas Scrapb. Ilade dit och höll på att få hjärtstillestånd när jag tittar ner i påsen och bara ser gula och orangea(stavning?) pryttlar. Jag fick i uppgift att göra en LO till BV´s utmaning om att scrappa i en färgton.
Jag tackar härmed Cama för uppdraget, då jag inte skulle ha valt den färgskalan själv. Kan jämföras med att jag inte väljer levergryta framför oxfilé
Här är den iaf. Risa och rosa den som vill.

-
Kunde inte låta bli att kika på skatten och jag ska betala tillbaka 2800, attans!
BV: Grattis till DT uppdraget!! -
Coursell: Det är utstansade bokstäver eller figurer från tex QK
-
Tjej83: Gillade också hur du hakat ihop bokstäverna på Myser.
Blommig: Oj, vad du hade gjort många, fina påskkort. Jag som gjorde så många julkort har inte fått till ett enda påskkort...
Flaggar dock för några nya kort under fliken 'Grattiskort'. -
Asrta1: Säger precis som tjejtrazan att givetvis är du alltid välkommen hit. Det hoppas jag alla är! Är inte helelr speciellt aktiv nu pga av att min krånglande rygg gör mig oförmögen att scrappa - gissa om jag går runt här och blänger surt på alla mina saker. Ikväll ska jag dock hålla i en fortsättningskurs hos Annas Scrapb. - härligt! Min kiropraktor säger att det är okej så länge jag inte utför sakerna utan bara pekar
Fnyz: Superduper snygg!