• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Fnyz

idag kom tidningen så nu har jag äntligen fått se min LO i tryck sååå udnerbart

• Cia o krabaten

CHeri: Läckert! Hoppas sidan går bra!

Claudia: Snygg LO på Swe-bloggen! Här publiceras du till hö och vä

Tjenixen: Håller med. Jag prenumererar på Creating Keepsakes (CK) också och tycker den är jättebra.
    Har även simple scrapbooks, men den är lite just enkel för min smak. Men man hittar alltid något/nummer. Men jag förlänger nog inte den prenumerationen. Hoppade på ett erbjudande när jag tog den.

• Fnyz

hihihihi va kul att du tagit med blöja åxå finns ju flera sånna "jag älskar varje del av dig" som jag tänkt lift, kanske ska ta med blöjan på den

• Cia o krabaten

Fnyz: Då är det åp sin plats med ett färskt grattis till dig nu när det är verklighet för dig med tidningen i handen

• Tjej 83

hehe jaa.. hon visa blöjan så varför inte.
    tänkte med göra en varje del av dej. men de va inte lika skoj.
    familjeliv.se/krypin/tjej_83/gallery/phpejyx83.jpg
    också utan text. gjorde en enkel. som min sambo gilla. står julmys, syns inte så bra. batterierna tog slut kunde inte ta om. men hoppas ni ser. "vill köpa en penna, har ingen bil idag"

• claudia79

Nu har jag hittat uppGeneradOskyldig Min make är alldeles för snäll me mig

Tack för allas söta kommentarer om min publicering! Det värmer gott, ska ni veta.

Tjej83: Vilken söt LO!

tjenixen skrev 2007-01-29 10:44:46 följande:
    Har ni frossat i Scrapbooking mm i helgen nu eller? Jag har gluttat i den och jag tycker den blir bättre och bättre ju fler nr som kommer. Har just varit inne och förnyat min prenumeration med så jag inte glömmer bort det innan vi drar till varmare breddgrader. Har ni några andra tidningsfavoriter?gift 4-barnsmamma som pluggar till förskollärare
    Jaa! Den tar slut alldeles för snabbt Jag är sugen på att prenumerera på CK..Är det nån annan som gör det? Den är superbillig iaf om man man prenumererar, drygt 30 kr/ nummer om jag inte minns helt fel, men man betalar ju in en klumpsumma på en gång.

Åh idag lär jag nog inte hinna scrappa något. Vi ska ha värdering av huset imorgon så idag ska städa och feja
  • ScrapAddicted

Men jissus... Här ska man inte va ifrån flera dagar... Tar ju eeeevigheter att läsa ikapp :)

• Blue Vapor

Jag prenumerar också på CK - den är SUPER! Ett fullspäckat magasin med LOs i alla möjliga stilar, många bra artiklar/tutorials om allt från att fotografera och använda PS till färglära och tips på nya infallsvinklar vad gäller journaling, teman och tekniker. Leveransen funkar perfekt också, till skillnad från då jag prenumererade på MemoryMakers tidigare...... det strulade ALLTID. Och den är inte aaaaaalls lika underbar som CK!

Teckna prenumerationen direkt från hemsidan - billigast och funkar kanon!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket