Inlägg från: Emmixen |Visa alla inlägg
  • Emmixen

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Jag ska till Lund imorgon och stanna där tills på onsdag på sjukhuset för att prova ut andningshjälpmedel och om vi får en stund över kanske vi åker nånstans.. Är det nån som vet om det finns nån scrapbookingbutik i Lund som är stor och bra? Eller om det finns någon öht?

• Emmixen

Tack för alla svar!

ScrapAddicted verkar ju närmast då. Ska se om jag kan övertala pappa att åka dit Flört Har dom mkt grejer där? Alltså så det lönar sig att åka dit?

• Emmixen
    Glitterpippi skrev 2007-02-11 14:00:13 följande:
    Emmixen: Scrapaddicted har MASSOR! Du lär inte komma därifrån tomhänt varjefall, det lovar jag
    Haha, vad bra! Vill dit.. Åker man genom Löberöd när man kör mellan Kristianstad och Lund...?
  • Emmixen

Har blivit sugen på att skaffa QuicKutz också nu... Är det något man ofta använder eller? Och är det då bättre att köpa det lite dyrare i en riktig scrapbookingbutik eller en lite billigare på Tradera? Vill veta lite för och nackdelar typ...

Cia o krabaten skrev 2007-02-11 17:42:55 följande:
    Emmixen: Kika in på scrapaddicted.se i förväg så du vet vad du absolut vill ha med dig hem.Annars blir det lätt halva butiken har jag märkt
    Haha, ja!
  • Emmixen
    Cia o krabaten skrev 2007-02-11 17:53:48 följande:
    Emmixen: Qk skulle ja vänta med ett tag.Annars funkar det nog med Tradera.men än så länge så kan du lätt beställa på Scrapfun bara, eftersom du inte vet om du vill lägga alla pengar på det!Varje alfabet kostar nämligen över 1000:-
    Ok.. Det ska jag göra, jag väntar och funderar lite till tror jag. Men isf hade jag ändå bara tänkt använda det alfabetet man får till den och sen köpa figurer. Men det är ju lätt att säga nu....
  • Emmixen
    annika5064 skrev 2007-02-11 20:18:33 följande:
    Emmixen skrev 2007-02-11 20:03:49 följande: Cia o krabaten skrev 2007-02-11 17:53:48 följande: Emmixen: Qk skulle ja vänta med ett tag.Annars funkar det nog med Tradera.men än så länge så kan du lätt beställa på Scrapfun bara, eftersom du inte vet om du vill lägga alla pengar på det!Varje alfabet kostar nämligen över 1000:- Ok.. Det ska jag göra, jag väntar och funderar lite till tror jag. Men isf hade jag ändå bara tänkt använda det alfabetet man får till den och sen köpa figurer. Men det är ju lätt att säga nu.... www.emmixen.seMan tröttnar på att ha samma font på varje LO...så, scrapfun!
    Blue Vapor skrev 2007-02-11 20:37:43 följande:
    Emmixen - jag skulle också rekommendera att du köper från scrapfun istället till en LÅNG början Man nöjer sig inte alls med det alfabetet man får med....... tro mig. Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Ok.. Jag får fundera på det!
    Dags för Lund igen
  • Emmixen
    Cia o krabaten skrev 2007-02-11 21:58:25 följande:
    Loppan: Äh, det är väl inget Hänger i en tråd där det händer 20 sidor fram till lunch!!! Där gäller det att kika in MINST 2ggr/dag för att ha en chans.Glöm att vara borta en helg
    Undra vilken tråd som är så populär?!
  • Emmixen

Jag har också den prinsesskronan från My minds eye.. Vet dock ej hur jag ska fästa den än.

Nu ska jag leta upp adressen till ScrapAddicted, för oooom vi ska dit är ju den bra att ha liksom Flört

• Emmixen
    Jo79 skrev 2007-02-12 09:56:02 följande:
    Ooooo BV!!  Vad rooligt det var att gå in på din blogg idag då!! *dansar runt av glädje* Mamma till KaramEllen
    JAA! Synd bara att min bild inte funkade
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket