Förr oss som är fast i Scrapträsket
Nu ska jag ge mig av till Lund snart så jag måste packa det sista.. Om det finns dator på sjukhuset kikar jag kanske inom här!
Kram till alla!
Nu ska jag ge mig av till Lund snart så jag måste packa det sista.. Om det finns dator på sjukhuset kikar jag kanske inom här!
Kram till alla!
Kikar in från sjukhuset nu.. Kan inte läsa igenom hela tråden för då får jag ett evighetsgöra :P Så om ni skriver nåt till mig, skriv det hellre i min gästbok så att jag inte missar det. Hörs när jag kommer hem igen, tjejer!
Puh nu är jag hemma igen.
Jag kommer inte att orka läsa igenom tråden då ni skrivit jättemkt igen (som vanligt
). Har nån skrivit nåt jag skulle läsa är det bättre om ni skriver i min gb..
Var på scrapaddicted igår, hittade mkt fina saker!
Ha en bra alla
dag tjejer!
Ja, dom Garance-papperna packade hon upp när vi kom, pappa och Daniel var otåliga så jag valde ett snabbt för att sen gå till kassan och sen åka till sjukhuset igen. Men jag håller med - dom är jättefina!
Nu är jag hemma igen och har läst igenom tråden sen igår eftermiddag, typ 20 sidor eller nåt
Har påbörjat ännu en LO, ska gå och fortsätta nu hade jag tänkt.
Nu ska jag snart gå och lägga mig.. Skola i morgon. Skriv lugnt inatt tjejer!
Och på tal om dödsfall...
Jag träffade en kompis på ett läger i sommar, hon kunde inte prata eller gröa sig "förstådd" pga en muskelsjukdom, och vi kom bra överrens med hennes assistent och träffade dom varje dag på lägret. Har inte hört av dom sedan i höstas och nu förra veckan kände jag att vi nog skulle ringa dom, och då hade Elin gått bort i onsdags morse förra veckan.
Hon var bara tio eller elva år! Elaka lunginflammationer och muskelsjukdomar det finns...
*Jag kommer aldrig glömma dig Elin!*
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Det var någon som frågade vad jag hittade på ScrapAddicted, det skrev jag i ett inlägg för någon dag sedan...