Inlägg från: Emmixen
|
-
-
-
Ja, jag tror den heter så.. Lila och rosa med bilder utanpå är den iaf... Är det den tross?Lingonflickan skrev 2007-02-02 20:25:47 följande:Emmixen: Gillar precis efter jättemycket. Underbara färger på de mörkare partierna. Btw; Du har stora boken om scrapbooking, va?Frågor från mig!1. Placera in dig i ett av följande fack "skitigt rockigt" "lantligt romantiskt" "tufft punkigt" "Färgsprakande glatt" "gulligt pastellsött"Hu, den var svår. Men mer färgsprkande glatt än gulligt pastellsött skulle jag tro.2. Vilket är ditt favoritmärke på papper?Chatterbox3. Om du måste välja bara en färg, vilken blir det då?Omöjligt att svara på4. Prickigt eller schackrutigt?Prickigt5. Randigt eller rutigt?Randigt -
Mamma i Småland: Tack glömde jag ju skriva! Tack!
-
Nu har jag läst ikapp igen...
Cheri: WOW! Jättesnygga papper ju! Vad duktig du är!
-
Tack! Blir jätteglad!Sol30 skrev 2007-02-03 12:21:56 följande:Emmixen: Jättefina nya lo:s! Syns verkligen att du utvecklas! -
Nu är jag tillbaka igen!!
Har läst ikapp också *puh*
Nån som vet var den närmaste scrapbookbutiken ligger härifrån (Bromölla)?
-
Njo, lite långt är det ju.. Beror på vad man menar med långt!NyfikenÖrn skrev 2007-02-04 12:45:54 följande:Emmixen skrev 2007-02-04 11:28:27 följande: Nu är jag tillbaka igen!! Har läst ikapp också *puh*Nån som vet var den närmaste scrapbookbutiken ligger härifrån (Bromölla)? www.emmixen.seBromölla i Skåneland? Scrapaddicted ligger ju i Löberöd, så det kan väl inte vara så långt dit eller?
Bromölla ligger på gränsen till blekinge..
-
För att lägga in bilderna i tråden måste du ha plus. Har du det är det bara att lägga upp bilderna i galleriet och högerklicka -> kopiera och sen klistra in i tråden så blir dom klickbara.Lilybee skrev 2007-02-04 14:49:27 följande:Är det någon som vet hur man gör för att få in sina bilder här i tråden?Jag brukar beställa från Korthuset och jag har blivit nöjd med dem. Har skickat in en ny beställning som jag ska hämta i veckan.
-
Ja, här har det varit väldigt lugnt idag.. I morgon kommer jag nog inte vara inne här så mkt heller för jag ska tillbaka till skolan nu (nåja, prao) efter en månads höftont. Kommer dock vara här på kvällarna m.m.