Inlägg från: Emmixen |Visa alla inlägg
  • Emmixen

Förr oss som är fast i Scrapträsket

claudia79 skrev 2007-02-23 22:59:17 följande:
    Jag hänger på FL, Scrapbutiken (himla bra fart där inne), Scrappiz, Papp&Scrap och Two peas inspirationssurfar jag mycket på...(snart börjar jag jobba, så jag antar att listan kommer att minska) Om jag deltar i nån tävling är jag där med o kikar då och då...Jag laddar upp LO:sarna på; FL och Scrappiz. Andra forum lite olika om jag hinner..Jag gillar FL bäst och Scrappiz har tagit sig i längden, Scrapbutiken är som sagt bra fart på så där är kul att kollaHar gjort en tolkning av SA:s skiss på bloggen. Handlar om en dag nu i veckan då Jq fick plats på en förskoleavdelning som heter Solen Risa och rosa gärnaÄr det nån som planerar att vara med på scraputmaningens rallyscrap nu på söndag??
    Jättefin, bara massor av rosor, Claudia79!
  • Emmixen

Claudia: Usch då! Vilken otur alltså! Skönt att det gick bra i alla fall!

Har frågat tidigare, men har glömt.. ;) Vad var nu cybercrop?

• Emmixen

Wow! Kolla in Passa-på-erbjudandena på Panduro, det finns bland annat plastmapp 33x33 cm (19 kr) och sån där förvaringslåda för småsaker (39 kr)!

(Kan inte fixa plus än, kortet på datorn som man betalar med fungerar inte)

• Emmixen

Hur färglägger man stämplade motiv? Kan man använda akrylfärg till alla sorters stämplar? Finns några fina, billiga på panduro som kan vara värda att testa.. :)

• Emmixen
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-25 21:27:22 följande:
    Emmixen skrev 2007-02-25 21:13:34 följande: Men kan man använda akrylfärg? Och vad är distresser? www.emmixen.seHär finns en artikel om distresser:www.scrappiz.se/index.phpAkrylfärg har jag aldrig hört någon använda till att färglägga stämplar.
    Var lite otydlig, men jag menade, kan man stämpla dom med akrylfärg? Det är nämligen de enda färgerna jag har för tillfället.. Är ny på det här om stämplar som du kanske förstår..
  • Emmixen
    Cia o krabaten skrev 2007-02-25 21:33:49 följande:
    Emmixen: Du kan använda akrylfärg till gummistämplar. Men då blir resultatet lita kladdigare om man säger.MiS: Tack gulle dig Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    Ok.. Annars använder man vanliga stämpeldynor? Kan man använda fluid chalks också? Det är väl typ stämpeldynor.. *dumma frågor*

Har kollat i några shoppar nu, men hittar inte distresser... Var hittar jag det?
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket