Inlägg från: Emmixen |Visa alla inlägg
  • Emmixen

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Måste bara klaga lite... Jag är besviken nu. Jag har längtat så efter beställningen jag skickade i onsdags morse till Magdas. Jag har inte fått grejerna än! Jag har ingenting emot någon, jag är bara  besviken för jag har längtat så mycket.

Står ju att det är 2-3 leveransdagar, så jag förstår inte varför det inte kommit än? Har någon mer varit med om det?

Hoppas att det kommer i morgon...

• Emmixen
    Blue Vapor skrev 2007-01-29 13:11:14 följande:
    Oj, Emmixen , det lät inte roligt! Har du fått någon bekräftelse på ordern du la? Jag tycker du ska maila direkt och fråga om det kanske har blivit något fel! Det är det ingen som kommer ta illa upp av Klart du ska veta om och när dina saker kommer! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Bekräftelse? Pappa fixade det sista, så jag vet inte.

Min assistent samlar mod nu och ska ringa dit och höra!

Återkommer.
  • Emmixen

Vi har ringt nu och dom hade skickat det. Hade det inte kommit i morgon skulle vi höra av oss igen. Hoppas nu att det kommer i morgon!!

• Emmixen

Jag beställde i onsdags morse...

Men vi har i alla fall ringt nu (jag hatar också att ringa) och kommer det inte i morgon skulle vi ringa igen.

• Emmixen

Tidningen alla pratar om här (scrapbooking m.m.?) var kan man "anmäla" sig om man vill prenumerera på den? Jag antar ju att det är en bra tidning eftersom alla pratar om den här. Glad Och i så fall, vad kostar det?

• Emmixen

Var inne på scrappiz och läste lite, idén om mentorer är väl inte så dum... Är det något vi skulle kunna ha här också, eller är alla så duktiga (förutom jag) att ni klarar er själva?

• Emmixen
    Loppan79 skrev 2007-01-29 20:42:54 följande:
    Emmixen skrev 2007-01-29 19:36:23 följande: Var inne på scrappiz och läste lite, idén om mentorer är väl inte så dum... Är det något vi skulle kunna ha här också, eller är alla så duktiga (förutom jag) att ni klarar er själva? www.emmixen.seJag tror att det är någon eller några här som har mentorer från scrappiz. Jag har inte själv läst om det så jag vet inte riktigt vad det innebär.
    Ok, men är det någon här som ÄR mentor? Skulle ju varit bra att "ha" någon man läst om eller skrivit till eller så.. Blev ju medlem på scrappiz igår..
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket