Inlägg från: Emmixen |Visa alla inlägg
  • Emmixen

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Blue Vapor skrev 2007-02-05 00:29:15 följande:
    Passar på med ett UPPROP här när inläggen inte flashar förbi i raketfart!VILKA SKA ÅKA PÅ SCRAPEVENTET I HELSINGBORG I SLUTET PÅ APRIL???? Jag ska, Cia ska..... någon mer? MINNS inte. Själv har jag inte bokat vare sig event eller resa än, men tänkte göra det i veckan som kommer.Finns det någon som inte är säker än, som vi kan övertala??? Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Vad är det för något? *nyfiken*
  • Emmixen
    Fnyz skrev 2007-02-06 16:12:14 följande:
    kanskesnart skrev 2007-02-06 16:10:43 följande: Emmixen skrev 2007-02-06 14:23:40 följande: Vad är detta för sorts stämplar? www.scrapaddicted.se/produkter.php Tyckte att det www.scrapaddicted.se/produkter.php verkade fint, men jag vet ju inte vad/hur det är och hur man ska göra... www.emmixen.seUndrar detsammaVet inte riktigt vad clearstamps är? Är de färdigmonterade stämplar? Nu har jag suttit med doptavlan jag fick i uppgift att göra. Blir en riktigt "sötsliskig" sak Och för en gång skull är jag själv riktigt nöjd hittills..Kors i taket! jag har inga clearstamps själv men ajg tror att dem är som foamstamps fast som sitter på genomskinliga plastplattor så man ser exakt vart man sätter stämpeln
    Det verkade ju kanonbra! Ska se om jag ska beställa därifrån eller om jag hittar nåt ställe med mer av grejerna jag vill ha.
  • Emmixen
    claudia79 skrev 2007-02-06 21:33:55 följande:
    Cia o krabaten skrev 2007-02-06 20:52:41 följande: Någon frågade om doptavla.Jag har två exempel i mitt galleri som jag gjort åt min scrapaffär. åååhh dem var söta** Emmixen skrev 2007-02-06 20:52:12 följande: Vad är cybercrop? Dum fråga kanske..www.emmixen.se Hmm hur ska man förklara?? Till ex på Scrappiz viker de en helg, där sponsorerna får lägga upp säg 20 olika utmaningar - alla med pris i vinst! Så scrappar man så många man vill kan och hinner under den lördagen och söndagen..Det är SÅ kul och jag vill gärna vara med på nån nuÄr ni föreste tävlingssugna för övrigt så har vi på Papp&Scrap scraplifttävling nu & nästa gång är det nån av mina LO:s som ska liftas Fiiina vinster
    Oh, det verkar ju jättekul! Kanske kan vara med på nån sen om jag blir lite duktigare!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket