Förr oss som är fast i Scrapträsket
Nu är jag här igen.. Orkar inte läsa vad som skrivits idag då det är ett antal sidor...
Nu är jag här igen.. Orkar inte läsa vad som skrivits idag då det är ett antal sidor...
Kommer inte hinna vara här så mkt som jag varit innan, tyvärr. Mkt med skolan och så.. Men jag kommer kanske desto mer på helgerna! :)
Kram
Men.. Var det nu inte mässa i Malmö 24-25? *förvirrad* Vi skulle ju kanske dit, juh..
Haha. Nu vet jag vad jag vill göra när jag blir stor.. Öppna SCRAPBUTIK! Hehe.. Men det skulle varit väldans roligt! :)
Har inte kommit nån mer varit med scrappandet, det går inte som jag vill. Har kört lite fast, typ. Ska leta fonter i kväll som jag ska ha till rubrik.. Jaja.
Någon mer som ska till mässan i Malmö den 24:e? Ska förmodligen dit då.. *glad*
Är det någon mer än jag som ska till scrapmässan (och symässan) i Malmö på lördag? Jag vet att jag har frågat innan, men nu har jag så klart glömt vem det var som skulle dit...
Ska försöka ha lite tid här på familjeliv i kväll och i morgon då jag ska vara hemma (har mått dåligt idag). :)
Hittade marsnumret av scrapbooking m.m. idag på sjukhuset, lite sent men bättre sent än aldrig!!
Hoppas allt är bra med er alla! Kram!
Nu ska jag snart gå och lägga mig.. Är ju hemma i morgon så då kikar jag inom.. Godnatt!
Nu ska jag snart åka, men är det ngn som ser mig på mässan i morgon får ni hälsa! :)
Nu är jag här igen..
Har lämnat "gästerna" på tåget... :(
Kul det var på mässan igår! (Står i min blogg vad jag köpt)
Kram!
Om en stämpel är EZ-monterad, är det då man kan sätta på CD-fodral? Vad kan mer funka om man inte har akrylklossar? Kan man ta bort dom och sätta om dom igen? Eller tar klistret "slut"?
Vill börja stämpla! :)
Kikar inom med en länk bara.. Kolla här! www.blocket.se/vi/11027222.htm