Inlägg från: Emmixen |Visa alla inlägg
  • Emmixen

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Nu är jag här igen.. Orkar inte läsa vad som skrivits idag då det är ett antal sidor...

• Emmixen

Kommer inte hinna vara här så mkt som jag varit innan, tyvärr. Mkt med skolan och så.. Men jag kommer kanske desto mer på helgerna! :)

Kram

Min nya vattensäng har kommit!
  • Emmixen
    jenn79 skrev 2007-03-03 09:41:08 följande:
    *suger i mej alla tips om scraphöran* då min inte funkar alls *morr*Nu ska jag iväg på symässan och shoppa loss!!!
    Åhh, avundsjuk.. Vill oxå på mässa ju! Här finns aldrig sånt... :(
  • Emmixen
    Lilybee skrev 2007-03-03 10:25:43 följande:
    Emmixen --> Det kommer en kombinerad sy och scrapmässa till Malmö helgen 24-25 mars. Men det kanske är lite långt? Jag ska dit i alla fall
    Oh, ska fråga pappa om vi kan köra dit då.. Hade varit jättekul ju! :D

Helsingborg brukar vi inte vara i, så det är kanske lite svårt...
  • Emmixen

Men.. Var det nu inte mässa i Malmö 24-25? *förvirrad* Vi skulle ju kanske dit, juh..

Har nu sålt mina dvärghamstrar?
  • Emmixen

Haha. Nu vet jag vad jag vill göra när jag blir stor.. Öppna SCRAPBUTIK! Hehe.. Men det skulle varit väldans roligt! :)

Har inte kommit nån mer varit med scrappandet, det går inte som jag vill. Har kört lite fast, typ. Ska leta fonter i kväll som jag ska ha till rubrik.. Jaja.

• Emmixen
    Skumpis skrev 2007-03-07 18:48:05 följande:
    Snyft, idag tappade jag mitt album från högst upp på bokhyllan när jag skulle ta ner det Massor av knappar flög och flera sidor blev tillknycklade Får kolla mer sen när sonen somnat hur stor skada fallet gjorde. *Snyft*
    Ååå, vad tråkigt.. Så typiskt ju.. Hoppas du kan lappa ihop det bra!
  • Emmixen
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-10 08:11:24 följande:
    Emmixen skrev 2007-03-10 08:09:02 följande: Någon mer som ska till mässan i Malmö den 24:e? Ska förmodligen dit då.. *glad* www.emmixen.sejapp! Jag ska gå på lördagen. Kommer att vara där när de öppnar kl 11. Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    Åh, vad kul. Då kanske du ser mig där/jag ser dig där! :) Fast det är nog störst sannolikhet att du ser mig för jag känner inte ofta igen folk.. Har dessutom inte sett nån bild heller på dig ju.. ;)
  • Emmixen
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-10 08:22:05 följande:
    Emmixen skrev 2007-03-10 08:16:20 följande: NyfikenÖrn skrev 2007-03-10 08:11:24 följande: Emmixen skrev 2007-03-10 08:09:02 följande: Någon mer som ska till mässan i Malmö den 24:e? Ska förmodligen dit då.. *glad* www.emmixen.sejapp! Jag ska gå på lördagen. Kommer att vara där när de öppnar kl 11. Mamma till Lillprins Gustav (060628)Åh, vad kul. Då kanske du ser mig där/jag ser dig där! :) Fast det är nog störst sannolikhet att du ser mig för jag känner inte ofta igen folk.. Har dessutom inte sett nån bild heller på dig ju.. ;) www.emmixen.seDet finns några bilder på mig i mitt galleri i dopmappen. Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    Ahaa, då vet jag hur du ser ut :)

Nån mer som ska dit?
  • Emmixen

Är det någon mer än jag som ska till scrapmässan (och symässan) i Malmö på lördag? Jag vet att jag har frågat innan, men nu har jag så klart glömt vem det var som skulle dit...

Ska försöka ha lite tid här på familjeliv i kväll och i morgon då jag ska vara hemma (har mått dåligt idag). :)

Hittade marsnumret av scrapbooking m.m. idag på sjukhuset, lite sent men bättre sent än aldrig!!

Hoppas allt är bra med er alla! Kram!

• Emmixen
    kikkan skrev 2007-03-22 21:18:30 följande:
    Emmixen:Hej, var har du varit?? Kul att du är här igen i alla fall
    Hihi, ja nu tror jag att jag är tillbaka.. Blir snart fast här igen! Fick mindre och mindre tid när jag började i skolan igen efter allt med höften och sen har jag inte haft tid förrän nu att sätta mig och skriva här. Eller, jag har kanske haft tid men det har varit så mkt annat..

Jättekul att vara tillbaka!
  • Emmixen
    Bark skrev 2007-03-23 06:42:17 följande:
    Ska till Malmö i helgen och gå på Wallmans, undrar var alla bra scrap-affärer ligger. Någon som vet?? Fast dom kanske ändå inte är öppna eftersom det tydligen är mässa oxå. Vad tror ni?? Mamma till Jasmine & Timmie
    Det är ju scrapmässa! Dit ska jag i morgon. :)

Vet ej var affärerna ligger i Malmö.. :(

//Emma
  • Emmixen

Om en stämpel är EZ-monterad, är det då man kan sätta på CD-fodral? Vad kan mer funka om man inte har akrylklossar? Kan man ta bort dom och sätta om dom igen? Eller tar klistret "slut"?

Vill börja stämpla! :)

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket