-
Du kan bara göra det om du har plus. Du lägger först bilden i galleriet, sedan högerklickar du på den och väljer kopiera. Går in i tråden och högerklickar där du skriver ditt meddelande och väljer klistra in. Posta, sen är det klart!kela81 skrev 2007-02-06 22:29:56 följande:hur är det man lägger in en bild här i forumet? -
Så lite så.. Ska bli kul att sekela81 skrev 2007-02-06 22:37:54 följande:tack Emmixen Har skaffat pluss nu så jag ska testa det sen kommer att bli fru 4/8 07
-
Nu är jag också vaken. Ska åka till praon nu dock. Hej så länge!
-
Tjej 83 - Jag är också vaken....
MamaKajsa - Var har du hittat alla musiksakerna som är på den (fina!) LO:n? Alltså G-klaven, flygeln, noterna och det?
-
BV - Jag kan testa att göra ett kort (sugen på flocket eller vad det var) idag. Men är det nån särskild storlek eller så det ska vara i? Vi får se om kortet ens blir bra.....
-
...och jag älskar också kombinationen rosa/brunt!!
-
Kikar inom med en liten fråga... Är det någon av er som har msn (och skulle kunna tänka er chatta med mig)?
-
Kollade en hobbyartikelsbutik på nätet och hittade lite scrapsaker där efter att ha letat en liten stund. Jag tycker vissa saker i alla fall är väldigt billiga. Adressen dit är www.cchobby.se om någon vill se! Ni kanske redan kunde den adressen men ändå...
-
Usch!MAMMSY skrev 2007-02-10 00:19:57 följande:Tankjo Tankjo Girlies för alla Grattis om Liftningen Huuu har haft det jättejobbigt här.. Orkar inte gå in på några närmare förklaringar, men tre av mina nära släktingar har inom loppet av tre veckor hamnat på sjukhus å har inte så långt kvar å bara de två senaste dagarna så har två av dom blivit sämmreOrkar inte synas här inne så mycket men jag tänker på er tjejer Kram från mig!!!
Vet inte vad jag ska säga men jag skickar en STOR kram till dig!
-
Johanna 79: Jättefint!! Det jag kan tycka är att texten är lite platt.. Det jag hade gjort är att antingen sätta likadana bokstäver bakom, fast lite mer uppåt och höger eller så så att det blir som en skugga eller chalka kanterna. På fotona hade jag nog satt något form av fotohörn. Detta är ju som sagt vad JAG hade gjort, och vad jag tycker... Inte säkert att du tycker likadant!
Jättefint var det i alla fall, gillar särskilt negativ-grejen på andra sidan!