Inlägg från: Emmixen |Visa alla inlägg
  • Emmixen

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Blue Vapor: Jaha, ja nu förstår jag vad det är... Jättebra förklaring!!

• Emmixen

Jag gör en LO nu om min bror. Skulle behöva någon dikt eller så typ om "min bror" att ha som journaling. Finns ju såna vykort där det står, finns "till min syster", "till min bror", "till en vän" och massa sånt.

Någon som har det eller vet vart jag kan hitta dikten på nätet?

• Emmixen

Nu blev jag ju nyfiken på album... Jag har ett vitt med plastfickor liksom.. Har väl inte tänkt på vad det heter

annika5064 skrev 2007-02-01 21:41:02 följande:
    Missisola skrev 2007-02-01 21:13:49 följande: Schysst!Men då är frågan - Panduros album är 345x320 mm - är det ett sånt jag skall ha - och i papp?Har även varit inne och kolla på Papprika då jag bor ett stenkast därifrån... EbbaBebban 4-everJag tycker du ska vänta med albuminköp tills du vet att det här är något du vill fortsätta med...du kan köpa universalplastfickor som passar de flesta album för att förvara dem i så länge. Jag tycker att postboundalbum verkar så bökiga, med förlängningsskruvar och meck; köper själv American Crafts D-ringalbum; mycket billigare och enklare...
    Finns det nån länk där man kan se ett sånt album du har?
  • Emmixen
    Marajjah skrev 2007-02-01 21:53:35 följande:
    Emmixenjag har också sånna album, alltså American Crafts D-ring och det är helt suveräna...Här kan du se:www.minneskatten.se/butik/index.phpPylleWow så snyyyggga! Nu vet jag vad jag ska göra med ett assnyggt band jag köpte på Panduro (kikar på den första av dina lo:s). Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Ok, tack.. Då vet jag lite.
  • Emmixen

Jag har förresten gjort två nya LO´s varav en jag inte är säker på att jag är klar med än. Ska be pappa fota snart, eller tar jag det i morgon. Vill gärna ha ris/ros och tips å så...

• Emmixen
    1. Placera in dig i ett av följande fack "skitigt rockigt" "lantligt romantiskt" "tufft punkigt" "Färgsprakande glatt" "gulligt pastellsött"
    Det är nog något mitt emellan färgsprakande glatt och gulligt pastellsött.
    2. Vilket är ditt favoritmärke på papper?
    My minds eye (mest blossom) och sen är ju BG rätt fina också. Glad
    3. Om du måste välja bara en färg, vilken blir det då?
    Brun tror jag.
    4. Prickigt eller schackrutigt?
    Prickigt.
    5. Randigt eller rutigt?
    Randigt.
  • Emmixen
    Tjej 83 skrev 2007-02-02 17:17:42 följande:
    hur syr mman? sett några som gjort xxx på lo o genom själva fotot, hur ska man göra för attd e ksa bli som bäst? göra hål med nål o sen sy försiktigt? eller finns de annat sätt?
    Kanske öjlett? Eller trä tråd runt brads?
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket