Förr oss som är fast i Scrapträsket
*puh*
Nu har jag läst igenom denna tråden. Ska nog beställa lite på "magdas" i morgon tror jag. Mycket fint där!
Ska sova nu, men lägger denna i favoriterna och kommer igen i morgon!
*puh*
Nu har jag läst igenom denna tråden. Ska nog beställa lite på "magdas" i morgon tror jag. Mycket fint där!
Ska sova nu, men lägger denna i favoriterna och kommer igen i morgon!
Hm. Vi ska göra om lite här hemma, och jag funderar på att skaffa nåt skrivbord eller nåt där jag kan ha alla mina scrapsaker (som inte är så många - ÄN). Något tips? Hur har ni det?
Claudia79: Ahaa, okej.. Men det finns inte typ nåt skrivbord med massa hyllor och lådor då? Eller, visst finns det, men var?
Okej, tack. Vad bra. Ska fortsätta leta!
Har letat fram lite papper och sånt jag vill beställa, så får pappa hjälpa mig med det sen! :)
Sitter och pysslar med en LO nu, är ju inte alls lika duktig som er, men vad saknas på den? Och vad kan jag ha för rubrik? Vill gärna göra klart idag...
www.familjeliv.se/krypin/emmixen/gallery/phpgbr8ge.jpg
Sommarbus?
Nu är jag klar med titeln också! Ska fota det i morgon.
Men det känns som det saknas något.. Ni kanske kan hjälpa mig att kolla vad som saknas? Journaling (eller vad det heter) vet jag inte vad jag ska skriva, så det blir svårt... Och var i sånna fall?
Men nu menar jag mer vad för dekorationer jag kan ha?
Meli: Nej, inte sedan den blev klar. Ska fota i morgon. Men den finns i mitt galleri, fast utan titeln. Titeln står i mitten mellan dom två stora fotona. Det står "sommarbus". Något tips? :)
Fotade i dag i alla fall!
www.familjeliv.se/krypin/emmixen/gallery/php03ra7c.jpg
Här är den. Några tips!?
Jag letar scraphörna, men den där passar inte här hemma. Jag kommer inte kunna sitta där vid heller med min stol, måste vara fritt under liksom.
Men annars hade det varit bra!
Såg nån annons på blocket som verkade bra (får man lägga ut länkar utan att det är reklam?). Har ett likadant sånt skrivbord, fast det i annonsen är hörnskrivbord, inte mitt.
Aja, ska väl sova nu då. Godnatt!