-
Nämen vi scrappar ju fattaruväl?Fnyz skrev 2007-02-16 17:17:02 följande:men herregud ingen som skrivit någonting här inne på nästan 2 timmar!!! vad har hänt, mår ni bra?+måste bara säga att JAG ÄR KLAR med pappas albvum imorrn fyller han å idag till lunch vart jag klar så himla skönt! å de blev inte nått hafs på slutet för att hinna klart fast nu ska jag göra ett kort åxå men jag har ju hela kvällen på mig
Haha.. Jo, men jag HAR faktiskt scrappat! Blev klar med en LO och har fotat den, måste dock vänta till barnets mamma är inne på msn så jag kan fråga om det är ok att lägga ut den här.Mm.. *snyft*Blue Vapor skrev 2007-02-16 19:15:48 följande:Emmixen - men fy så tragiskt Jag vet inte vad jag ska säga, sitter här med tårar i ögonen - så fruktansvärt tragiskt och ORÄTTVIST att sådant ska behöva hända Bara ett barn Sånt hemskt sätt att förlora en vän på, gumman. Johanna79 - känner för dig med såklart, sånt där går ju aldrig att riktigt förbereda sig för, oavsett hur "väntat" det är med just äldre på er båda. Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/ -
Nu ska jag nog gå ifrån datorn för dagen.. I morgon blir det "gris" haha, nää men "grease" i Malmö, ska bli jättekul! Fast Måns Zelmerlöv är ju inte med, han ska ju uppträda i Melodifestivalen.. :( Hörs!
-
Ja, vi valde fel dag *morr* Men hon vi skulle åka med har bara sina barn hos sig varannan helg och då var det tvunget att bli denna helgen för att dom skulle kunna följa med, men i går spydde tjejen... Så dom kommer inte.

-
Nu är jag hemma från Grease. Ja, jag har ju varit hemma en stund, men jag kunde inte slita mig från melodifestivalen.
Grease var jättebra!
-
Dum fråga: Vad är DT-mamma?
-
Nuuu ska jag sätta mig och scrappa lite till tror jag!

-
Jättefin LO! Jag har blivit klar med min som jag höll på med för ngn dag sen och har börjat på en ny. Jättekul, man blir verkligen fast i scrappandet!Fnyz skrev 2007-02-18 19:44:45 följande:hejhejnu har jag ju överlämnat albumet till pappa så nu kunde jag scrappa lite annat (äntligen) januari gick ju till Tävlingen å februari har gått åt till hans album emn NU kunde jag äntligen få scrappa lite "eget" så här kommer en nygjord LO från mig som ajg har gjort till scrappiz februariutmaning, -
Min LO jag håller på med nu är det jättemånga foton på. Har klippt dom ovala och runda och satt en tunn ram med vitt papper och sedan en bredare ram med mönstrat. Bakgrunden är enfärgad fast med pyttelite mönster i, alltså så det bara är lite ojämnt med färg om ni förstår hur jag menar.. Jag har stämplat titeln och skrivit namnen under fotona. Men det är ingen form av dekoration så det ser så tomt ut fastän det inte är mkt plats över! Vad göra?!
-
Grattis till alla publiceringar! Och jättefina LO´s alla har gjort (minns inte vilka som gjort dom, men alla var fina)!
Om jag startar en prenumeration på scrapbooking m.m. nu typ, får jag mitt första nummer som marsnumret då eller får jag vänta tills aprilnumret kommer ut? Eller ska jag köpa lösnummer i affären istället..? Hm..
Ska fixa in min senaste layout här också nån gång (åååh...) och min senaste RAK jag fick idag.. :)
Har haft lite att göra här med en kompis idag och igår, därav min osynlighet.
Är däremot tillbaka nu, så nu lär ni inte slippa mig mer!
Grattis, än en gång!
-
Hej allihopa, nu är jag vaken igen. Blev inget scrappande igår heller, men när jag städade i mitt rum hittade jag en massa bortglömda papper, pärlor, spets, band, dekos, massor!!!
För en gångs skull var det lite kul att rensa 
Eftersom dom är 30,5 * 30,5 gör dom ju det, ja..älvanpurjo skrev 2007-02-20 12:01:09 följande:en sån där mappvagn på ikea..stickerp apprena upp ur den då????har en grabbson gilalr att sno mina papper.