Inlägg från: Emmixen |Visa alla inlägg
  • Emmixen

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Jag har fattat det som att man ger tips och så till den man är mentor för och hjälper en på traven liksom...

• Emmixen
    Blue Vapor skrev 2007-01-30 19:02:43 följande:
    Men det där lilla Tattletale - använd en vanlig stämpeldyna till dem istället, så ska ni se att det blir jättebra!! Blir inte alls kletigt och dant, utan en mjuk finnish och inte så skarp färg! Jag har använt vanlig röd versacube på foamstamps till rubriken på min dubbla BB-lo i galleriet! Jag är jättenöjd med resultatet! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Så det är alltså inte helt ute med hoppet för min del om Tattletale? Ska kika på din LO nu..
  • Emmixen

Ser ju väldigt litet ut Kanske ska leta upp annat..

Vilka är era favoriter inom alfabet och foamstamps? Och hur gör ni mest/enklast, stämpeldyna eller färg?

• Emmixen
    Cia o krabaten skrev 2007-01-30 22:21:33 följande:
    Marajjah: Menard e inte att de ska vara nygjorda och att de ska vara från ditt huvud och inte liftade??Annars kan jag bara tänka mig att original menas Själva LO'n som den är. Och man skulle ju skicka in FOTON av LO'n!Emmixen. Det finns ett alfabet som är 3 olika i ett och samma. Minns inte vad det heter ioch hittar det inte just nu...Det är klart prisvärt!
    Ah, det har jag sett någonstans.. Ska fundera på det, verkar bra! Skrattande
    Blue Vapor skrev 2007-01-30 22:26:14 följande:
    Emmixen - nu hänger jag inte riktigt med, vad såg "väldigt litet ut"? Tattletate eller? Ta ett större alfabet ifall du har mer användning för det, men det jag menade var att det inte alls behöver vara krångligt att stämpla med det lilla, bara du använder vanlig stämpeldyna istället för akrylfärg! Det är lättast att ha vanlig stämpeldyna till foamstamps, men det blir ju två HELT olika resultat - så det är nog där du ska fundera ut vad du är ute efter Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Hehe, lite otydlig var jag ser jag. Ja, jag menade att alfabetet var litet, men din LO var jättefin! Men det är bra att veta att om det är svårt med akrylfärg kanske det är lättare med stämpeldyna. Blev många frågor i en jag skrev innan. *virrig*

Ska leta alfabet i morgon, börjar bli läggdags här..
  • Emmixen

Tack för svaren.

En dum fråga kanske, men vad är embossa?

Måste gå och lägga mig nu, men läser eventuella svar i morgon. Godnatt!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket