• Jen 82

Förr oss som är fast i Scrapträsket

fraise skrev 2007-03-12 10:04:42 följande:
    Halloj... Måste fråga igen- vet ngn om scrapbox ligger i sthlmsområdet??
    Det verkar ju som det, om man ser på telenr, men jag tror inte man kan åka ditl,,
  • Jen 82
    annika5064 skrev 2007-03-12 10:09:12 följande:
    Jen 82 skrev 2007-03-12 10:05:46 följande: fraise skrev 2007-03-12 10:04:42 följande: Halloj... Måste fråga igen- vet ngn om scrapbox ligger i sthlmsområdet?? Det verkar ju som det, om man ser på telenr, men jag tror inte man kan åka ditl,, Du kanske kan maila henne och fråga om du kan hämta en beställning? Vet att man kan göra så hos diverse butiksägare... annika5064.blogg.se/
    Är det min webbläsare som är märklig för jag kan inte läsa all info under kontakt
  • Jen 82

fraise: Aha, hoppas det ligger bra till för hon har mycket jag vill ha och jag bor ju ganska nära stan i alla fall

• Jen 82

fraise: Japp, sumpan it is! Handlar på papprika ibland, och någon gång på Skapa men jag handlar mest via nätet faktiskt, e lite för lat för att åka till papprika och Skapa tycker jag är lite tråkigt - dom har sällan nått jag vill ha.
    Den senaste tiden har jag faktiskt snålat lite emellan åt och beställt mycke antingen från LM eller varit på mässa, då får man ju lite mer att välja på...

• Jen 82

Marajjah: Välkommen tillbaka!!

Mammsy: Kul!!!!

• Jen 82
    claudia79 skrev 2007-03-13 11:57:01 följande:
    Och jag skäms nästan för att säga det men den stora kärleken lät mig sova till elva idag så att jag slapp sitta helt nipprig vid ett icke fungerande FLMystjejen: Toppenfin!!! jag tycker nästan det är snyggast med just vit monokromatisk..Jen82: Åh vilka fina LO:sar! Hur har du gjort rubriken på "puss på dej"?
    Det är bokstavsstickers, men vilket märke det är vet jag inte.. Å tack !
    kikkan skrev 2007-03-13 11:50:25 följande:
    Jen82:Kikade på din blogg, jättefina Loer allihopa
    Tackar!
  • Jen 82
    Marajjah skrev 2007-03-13 15:25:29 följande:
    ok, ni som har bloggar med blogspot, var exakt ska jag titta efter det för att få en sån blogg? har varit in på www.blogspot.com, men den sidan finns inte... Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    gå till http://www.blogger.com/start 
    MAMMSY skrev 2007-03-13 15:05:53 följande:
    Nu har jag lyckats fota LO:N som tog mig ur min vidriga scrapblock Så här ser den ut
    Grym! Älskar det pappret!
  • Jen 82
    älvanpurjo skrev 2007-03-13 15:55:53 följande:
    hej letar typ målarboksbilder som mank an ksriva ut och färglägga och så.. hjälp mig... tänkte att dom ska se ut osm stämplar om in förstår
    Härifrån skriver jag ut till Maria
    http://www.coloring-book.info/index.php
  • Jen 82
    Fiafisen skrev 2007-03-13 18:32:21 följande:
    Tack allihop för snälla kommentarer i min gästbok! Blev jätteglad!!Hur lägger man in bilder (ex. på Lo:s) här i tråden? Är det bara att kopiera å klistra in eller? Jag är ju teknikens under...
    Japp! Bara du har plus så funkar det! Om du vill ha bilderna klickbara så kopierar du när dom är små annars öppnar du dom i kopierar..
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket