• Jen 82

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Malin Ulrika: JAg skulle nog köpt förvaring, som den tråkiga ordningsmänniksa jag är

Emmixen: Vikka fina papper! Me loves  Garance papprena!

Appropå papper- Var inne på scrapoteket och suktade nya BG. Vill ju ha alla tre egentligen så jag kan inte bestämma mig . Att köpa BG papper för 600:- är inte så jätteaktuellt nu

• Jen 82

Marajjah & Pylle: Jättesnygga!

Vandrar in till BV för att kika lite kort!

• Jen 82
    Sol30 skrev 2007-02-15 20:22:06 följande:
    Ifall ni undrar varför jag smyger runt i era gallerier är det för att jag letar inspiration och idéer till vinter-lo:s! Så ni som har såna, hojta gärna till!
    Jag har en
  • Jen 82
    Loppan79 skrev 2007-02-15 21:01:29 följande:
    Förresten, jag ska till Stockholm på utbildning nästa vecka. Vet ni vilka scrapbutiker som finns där och vart de ligger? Jag tror att kurslokalen ligger ganska nära panduro (?) eller i alla fall ganska nära hötorget (märks det att jag inte hittar så bra i Storstan? )
    Panduro ligger på Kungsgatan vid hötorget ner emot östermalmstorg.
    Skapa ligger på Hornsgatan vid Mariatorget
    Papprika ligger inte centralt utan i Gubbängen ca 15 min med t-bana från centralen + 5 min prommenad.
    Scrapstudion ligger på tomtebodagatan

Sen tipsade B V om en bokaffär i PUB huset med scrapsaker (men där har jag inte varit) och det ligger också vid hötorget
  • Jen 82
    Tjej 83 skrev 2007-02-15 21:41:28 följande:
    vet ni nått fint rött papper som passar till jul LO dock inte rutigt, då flickan ahr rutig klänning på kortet. hittar bara med blommor. vil inte ha de. o inte helrött, men något anant kanske. vad har ni på era jul LO?
    Tycker basic grey's fruitcake och blitzzen är snygga jul och vinterpapper. Annars är Holy serien från Crate min favorit.
  • Jen 82
    Fnyz skrev 2007-02-15 21:44:43 följande:
    Jen 82 skrev 2007-02-15 21:43:02 följande: Loppan79 skrev 2007-02-15 21:01:29 följande: Förresten, jag ska till Stockholm på utbildning nästa vecka. Vet ni vilka scrapbutiker som finns där och vart de ligger? Jag tror att kurslokalen ligger ganska nära panduro (?) eller i alla fall ganska nära hötorget (märks det att jag inte hittar så bra i Storstan? )Panduro ligger på Kungsgatan vid hötorget ner emot östermalmstorg. Skapa ligger på Hornsgatan vid Mariatorget Papprika ligger inte centralt utan i Gubbängen ca 15 min med t-bana från centralen + 5 min prommenad. Scrapstudion ligger på tomtebodagatan Sen tipsade B V om en bokaffär i PUB huset med scrapsaker (men där har jag inte varit) och det ligger också vid hötorget en fråga till dig som verkar mer kunnig i sthlm magdas ligger väl nordöst om sthlm åxå?
    Ja men ganska långt ifrån Stockholm, Rimbo ligger typ mot Uppsala. Har man bil så lär det nog inte ta så fasligt lång tid att ta sig dit men annars så kan det ta ett tag
  • Jen 82

Fnyz: Ja just det! För dig är dte ju bättre

• Jen 82

B V: Jag har inte varit i den på tomtebodagatan men på hemsidan verkar de vara öppna, ibland iaf, ligger i kortstugans lokaler tydligen

• Jen 82
    Loppan79 skrev 2007-02-16 08:25:19 följande:
    Jen 82 skrev 2007-02-15 21:43:02 följande: Loppan79 skrev 2007-02-15 21:01:29 följande: Förresten, jag ska till Stockholm på utbildning nästa vecka. Vet ni vilka scrapbutiker som finns där och vart de ligger? Jag tror att kurslokalen ligger ganska nära panduro (?) eller i alla fall ganska nära hötorget (märks det att jag inte hittar så bra i Storstan? )Panduro ligger på Kungsgatan vid hötorget ner emot östermalmstorg. Skapa ligger på Hornsgatan vid Mariatorget Papprika ligger inte centralt utan i Gubbängen ca 15 min med t-bana från centralen + 5 min prommenad. Scrapstudion ligger på tomtebodagatan Sen tipsade B V om en bokaffär i PUB huset med scrapsaker (men där har jag inte varit) och det ligger också vid hötorget Å tack. PUB hittar jag ju till men vart ligger panduro? Ser jag det från hötorget? Har ingen aning om vart östermalmstorg ligger . Jag kommer gå från station på kungsgatan förbi hötorget och fortsätta mot Stureplan tror jag .
    Om du går ner mot stureplan, så efter korsningen sveavägen/ kungsgatan så ligger pandurp på vänster sida. Efter Etos och Teliabutiken tror jag. Men det är inte långt alls. Nära korsningen.
  • Jen 82
    MiaB72 skrev 2007-02-18 11:03:39 följande:
    claudia: Jättesnygga!!! Ja, helt klart att rött och rosa går ihop när man såg dessa LO:s En fråga - när ni skriver ut foton själva hemma, använder ni blankt eller matt papper - erfarenheter av det? Nån som har nåt favvomärke på papper? Jag mäker ibland att jag skulle vilja göra nån förstoring men har inte lust att skicka iväg och framkalla för bara nån bild - eller hur gör ni?
    Jag anv HP fotopapper eftersom att jag har en HP skrivare. Tycker faktiskt att det blir bäst resultat då .
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket