• Jen 82

Förr oss som är fast i Scrapträsket

swachar är typ en bunt med bitar av alla färger bazzil i en serie.

• Jen 82

Man undrar ju om man inte skulle kunna få en visning av craft robbon om man frågar på papprika, man vill ju gärna veta vad man köper för så mycke pengar

• Jen 82
    malin ulrika skrev 2007-02-11 22:56:15 följande:
    2 Frågor:1) Ni som har glue-runners, vilen har ni och gillar ni den? Jag gillar själva iden, men börjar tröttna på min Tombo, halva klistret sitter ofta kvar på pappret som åker in, väldigt irriterande...Kanske finns det bättre märken?2) I vår julklapps-scrap-swap så fick jag bland annat nån sorts dekoration som liksom är som en "krumelur" som sitter på ett genomskinligt papper. (Från "Bohemia"). Jag trodde det var en gnuggis, men det verkar det inte vara! Vad ska man ha den till? Själva krumeluren är liksom halvt om halvt "utstansad" ur resten av plasten, ska man alltså klistra in hela plastbiten, med krumerlur och allt? (Blir det snyggt?)Nån som har nån aning? Fick den av Tbulle, men vet inte om hon håller hus här fortfarande...
    Har 3L glurunner som jag gillar!

Tror det är en overlay kanske? Som OH papper med mönster på. Då ska man bara sätta den över tex en bild. Tror annika anv sig av sånna.
  • Jen 82
    Johanna 79 skrev 2007-02-12 14:57:00 följande:
    malin ulrika m.fl.: Har idag varit på stan och letat efter den omtalde vita pennan Men tyvärr så sålde ingen butik den här. Jag hittade en annan vit penna på våran scrapp butik. Men den heter White Writer och märket är Sailor! Med den ska det också bli lite upphöjd! Någon som har en sådan penna??
    Jag har den men det är lite tjockare än soufflen ...
  • Jen 82

Johanna 79: Jag är nöjd med den men den är svår att skriva smått med eller doodla små detaljer. Så de kompletterar varandra mina små pennor

• Jen 82

2xA: Jag skulle satsa på alfabeten, sticers eller chipboard.
    Skulle också sattsa på chipboard former. tex swirls

• Jen 82
    Johanna 79 skrev 2007-02-12 23:08:17 följande:
    Go' kväll alla!Har idag varit runt på stan och skulle ha fatt i en soufflé penna. Men fanns inte i sortimenet istan. Så sur man kan bli... Köpte en annan, men den är jätte svår att skriva eller dra streck med. Men den var kanon att göra brickar med!!Är det någon här som vet sig ska till någon butik med sådan penna? Vill ha nu. Tänkte om någon kunde köpa och skicka
    Är det sailor pennar du tycker är svår? Prova trycka in spetsen i korken. Alltså inte som när man sätter på korken utan ovanpå. Då släpper man lös flödet och det går mycke bättre! Men man måste fortf dra långsamt, annars blir det inte bra. (men så är det med souffle pennan också)
  • Jen 82

Åh vad alla är duktig och kreativa och jag kan inte komma till skott. Jag sitter o funderar på vad jag ska göra men jag får inte ur mig nått och sen är klockan så mycket att jag inte vill börja eftersom att det tar sån lång tid.

Jag är också en av de långsamma scrapparna.

• Jen 82
    Favoritbutik på nätet: Scraphouse
    Nästa inköp blir: Bling och mer chipboard och mera bokstäver
    Favoritdeko just nu: Chipboard
    Används aldrig på LOs: Symaskin, öljetter och band
    Less- or more-LOs: More Lo's!
    Antal LOs i månaden: Kanske 1 i veckan, ibland mer. Säg 6 i mån
    Antal LOs totalt: ca 60
    Tid för en LO: Mellan 2 och 4 timmar
    Tråkigast att shoppa: Fotofix
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket