• Jen 82

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Någon som vet när nästa cybercrop på scrappiz är? Har sett att dom stängt det forumet.

Vilka ska på syfestivalen? Vilken dag?

• Jen 82
    Fnyz skrev 2007-02-20 21:31:12 följande:
    Jen 82 skrev 2007-02-20 21:21:51 följande: Någon som vet när nästa cybercrop på scrappiz är? Har sett att dom stängt det forumet. Vilka ska på syfestivalen? Vilken dag? 3-4 mars
    Tänkte mest vilken av dagarna
  • Jen 82
    Fnyz skrev 2007-02-20 21:33:56 följande:
    Jen 82 skrev 2007-02-20 21:32:25 följande: Fnyz skrev 2007-02-20 21:31:12 följande: Jen 82 skrev 2007-02-20 21:21:51 följande: Någon som vet när nästa cybercrop på scrappiz är? Har sett att dom stängt det forumet. Vilka ska på syfestivalen? Vilken dag? 3-4 mars Tänkte mest vilken av dagarna alltså croppen är 3-4 mars OCH syfestivalen åxå!!! PANIK jag ska på mässan på lördagen
    Aha Så då är det mässa i GBG och i Sollentuna samma dag OCH Crop! Måste alla godsaker hända samma dag!?
  • Jen 82

Kikade på Syfestivalens hemsida och dom ska tydligen ha demo av Craft Robo på lör & sön!! Ska bli kul o se en irl!!!

Emmixen: Jättefin!!

• Jen 82
    Camasunary skrev 2007-02-20 21:49:48 följande:
    Jen 82 skrev 2007-02-20 21:42:44 följande: Kikade på Syfestivalens hemsida och dom ska tydligen ha demo av Craft Robo på lör & sön!! Ska bli kul o se en irl!!! Aj, aj!! Gå INTE dit.. kan bli dyrt!!
    Det kan man ju hoppas på Men jag tror inte sambon skulle bli så glad om jag kom hem med en sån och 4000:- färre kronor
  • Jen 82
    Camasunary skrev 2007-02-20 21:55:21 följande:
    Jag tror sambon blir glad om du kommer hem och INTE har rymt med Robo...
    Hi hi jag kanske får hota med det Får jag ingen rymmer jag med en
  • Jen 82

För mig är det såå olika när jag kikar, har jag tid brukar jag skriva annars inte. Letar jag tex efter en speciell LO som jag inte minns vem som gjort klickar jag runt hej vilt tills jag hittar den och skriver oftast i den "rättes" gb

• Jen 82
    Cia o krabaten skrev 2007-02-21 18:36:40 följande:
    Jen: Men hur har du då nicken till alla du kikar in hos? Har du en lista elelr hur gör du?Det går ju inte att bläddra i denna tråd i evigheter...
    Jag brukar antingen klicka mig runt här i tråden o klicka på en massa nick, kanske inte det mest effektiva men det brukar funka i slutändan, jag hittar oftast det jag letar efter tillslut.
    Annars så söker jag på sökfunktionen, minns någosådär ganska mångas nick här i tråden men det är enklare att göra på det andra sättet.
  • Jen 82
    venezuela skrev 2007-02-23 22:24:40 följande:
    MamaKajsa: Ja, tyvärr är det så. Ingen utan nyckel tar sig upp på vinden och jag bor i ett fyrfamiljshus. Sorry att jag hamna helt OT
    Vikken fräck och olustig granne Skrikandes
  • Jen 82
    Vips skrev 2007-02-23 23:31:48 följande:
    Jag hittar inte, orkar inte läsa igenom alla sidor heller så jag frågar: Vilka affärer har ni handlat från i USA och kostar det mer än frakt alltså tull avgifter osv?Hade inte tänkt handla så tunga stora saker direkt..Sen undrar jag om någon av er vaet någon affär i Sverige som man kan köpa magnetic snaps från Basic Grey..Någon som har det?Tacksam för svar!
    Jag har handlat från Lifetimemomets.com . Där betalar man den faktiskta frakten på det man beställer. Beställer man för mer än $75 tror jag det är så får man $7 rabatt på frakten. Dom har desutom alltid skrivit ner värdet och skrivit att paketet är en gåva (för att minska risken att det fastnar i tullen)
    Jag har aldrig råkat ut för att mitt paket har fastnat i tullen men vad jag förstod från vad Blue Vapor skrev om tullavgifter för ett tag sen så lönar det sig ändå att handla från USA även om paketet skulle fastna i tullen.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket