• Jen 82

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Marajjah skrev 2007-03-13 21:46:17 följande:
    Nu har jag också en blogg.marajjahsscrapblogg.blogspot.com/Meeen, kan ngn kika in i den och säga mig om min e-mailadress syns längst upp, nästan längst till höger... Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    mailadressen syns bara för att du är inloggad. Om du loggar ut så syns den inte.
  • Jen 82

Skumpis: Grattis!
    Jag har en BOM men jag har bara gjort 2 Lo's. Det är 8*8. Men jag vet inte om jag gillar det, funderar på att göra lettersize istället... Tyckte tillskillnad från många andra att 8*8 var jättesvårt att få till...

• Jen 82

Fling: På din första fråga har jag ingen aning, finns nån tråd för digiscrapparna någonstanns... 
    Som svar på den andra: Ja jag beställer mestadels från nätet.!

• Jen 82

Roha: Ang retired alfabeten, kolla på ebay kanske ?

• Jen 82
    fraise skrev 2007-03-20 19:10:16 följande:
    Förresten- vad är det för ny butik som ni pratar om?? Kan inte hitta trots febrilt bläddrande i tråden.
    www.stellas.se
  • Jen 82
    Linrob skrev 2007-03-20 21:19:28 följande:
    mamma i Småland: Ursäkta min okunskap, men är det stämpeldynor man använder och drar på kanterna eller, det finns ju i fyra färger...bör man ha i massa olika färger för att klara sig, förstår inte riktigt
    Tillslut vill man ha alla färger som finns MEN chestnut roan, charcoal eller dark brown är jättebra nybörjarförger. Jag gillar chestnut roan bäst, den är lite ljusare. Charcoal drar mer åt svart och dark brown är nått mittemellan... Lite av en smaksak..
  • Jen 82
    Cia o krabaten skrev 2007-03-20 21:59:49 följande:
              Jen 82 skrev 2007-03-20 21:30:34 följande: Linrob skrev 2007-03-20 21:19:28 följande: mamma i Småland: Ursäkta min okunskap, men är det stämpeldynor man använder och drar på kanterna eller, det finns ju i fyra färger...bör man ha i massa olika färger för att klara sig, förstår inte riktigt Tillslut vill man ha alla färger som finns MEN chestnut roan, charcoal eller dark brown är jättebra nybörjarförger. Jag gillar chestnut roan bäst, den är lite ljusare. Charcoal drar mer åt svart och dark brown är nått mittemellan... Lite av en smaksak.. Jenny du är rolig du! Charcoaldrar mer åt svart.Kan det bli svartare än Charcoal=kol=kolsvart?! Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    Ha ha! Det kanske finns en som heter pitch black!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket